Рішення виконавчого комітету №35 «Про затвердження Регламенту виконавчого комітету Медвинської сільської ради»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | Виконком 26.03.2024 |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету |
Дата прийняття: | 26.03.2024 |
Дата оприлюднення: | 28.03.2024 |
Номер документу: | 35 |
Назва документу: | Про затвердження Регламенту виконавчого комітету Медвинської сільської ради |
Прикріплені файли: |
УКРАЇНА
МЕДВИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 26 березня 2024 року с. Медвин № 35
Про затвердження Регламенту виконавчого комітету Медвинської сільської ради
Відповідно до статей 51, 52, частинами п’ятою, шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Медвинської сільської ради
ВИРІШИВ :
- Затвердити Регламент виконавчого комітету ради та виконавчих органів (далі Регламент) Медвинської сільської ради (додається).
- Вважати таким, що втратило чинність рішення виконавчого комітету Медвинської сільської ради від 13.02.2018 № 18 «Про затвердження Регламентну виконавчого комітету та виконавчих органів Медвинської сільської ради».
- Рішення набирає чинності з дня його оприлюднення на офіційному сайті Медвинської сільської ради.
- Контроль за виконанням даного рішення покласти на постійну комісію сільської ради з питань прав людини, законності, запобігання корупції, регламенту, депутатської діяльності, етики та місцевої згуртованості.
Сільський голова Ігнатій СЕРГІЄНКО
Додаток
Затверджено
рішення виконавчого комітету
Медвинської сільської ради
від 26.03.2024 № 35
РЕГЛАМЕНТ
виконавчого комітету Медвинської сільської ради
1. Загальні положення
1.1. Порядок діяльності виконавчих органів Медвинської сільської ради і посадових осіб визначається Конституцією України, Законом України «Про місцеве самоврядування в Україні», іншими законодавчими актами України, рішеннями сільської ради та даним Регламентом.
1.2. Регламент виконавчого комітету та виконавчих органів Медвинської сільської ради (далі – Регламент) затверджується рішенням виконавчого комітету. У такому ж порядку приймається рішення про внесення змін і доповнень до Регламенту.
У випадках прийняття законодавчих актів, що приводять до виникнення розходжень окремих положень даного Регламенту з чинним законодавством, на черговому засіданні виконавчого комітету повинні бути внесені відповідні зміни та доповнення до Регламенту. У разі наявності розбіжностей норм Регламенту з нормами чинного законодавства України, діють норми чинного законодавства України.
1.3. Регламент регулює організаційно-процедурні питання діяльності виконавчого комітету ради (надалі - виконком) та виконавчих органів ради.
1.4. Дотримання Регламенту є обов’язковим для членів виконавчого комітету та для працівників усіх виконавчих органів ради в частині підготовки проєктів рішень ради, їх виконання, звітування.
1.5. Виконавчий комітет є виконавчим органом ради, який утворюється радою
на строк її повноважень. Після закінчення повноважень ради, сільського голови, її виконавчий комітет здійснює свої повноваження до сформування нового складу виконавчого комітету.
1.6. Виконавчий комітет користується печаткою Медвинської сільської ради із зображенням Державного Герба України.
1.7. Виконавчий комітет ради є підзвітним і підконтрольним раді, що його утворила, а з питань здійснення ним повноважень органів виконавчої влади – також підконтрольним відповідним органам виконавчої влади.
1.8. Засідання виконавчого комітету відбувається, як правило, в приміщенні Медвинського Будинку культури. В особливих випадках за розпорядженням Медвинського сільського голови або рішенням виконкому місце проведення засідання може бути змінено (у тому числі – шляхом проведення виїзного засідання).
1.9. На будівлі, де розміщено виконавчий комітет сільської ради, сільська рада піднімається Державний Прапор України.
1.10. Мовою офіційного спілкування і діловодства виконавчого комітету є українська мова.
1.11.Засідання виконавчого комітету проводяться відкрито.
1.12.Відкритість засідань виконкому ради забезпечується шляхом розміщення інформації про час і місце засідань, у тому числі шляхом оприлюднення графіків засідань у спосіб, визначений виконкомом.
1.13. Члени Медвинської сільської територіальної громади мають право відвідувати засідання виконавчого комітету Медвинської сільської ради. Право члена територіальної громади бути присутніми на засіданні виконкому може бути обмежено лише у випадках проведення закритих засідань.
1.14. Для відвідання засідання виконавчого комітету член територіальної громади має поінформувати відділ загальної, організаційної та кадрової роботи не менш ніж за один робочий день до початку засідання та пред’явити документ, що посвідчує особу.
1.15. Групи громадян, які зацікавлені у вирішені певних питань, що розглядаються виконавчим комітетом ради, мають право відвідувати засідання. Такі групи громадян можуть обрати свого представника для виступу на засіданні та попередньо повідомити його прізвище секретарю (керуючому справами) виконкому. Головуючий надає слово для виступу представнику групи громадян одразу після виступів членів виконкому та осіб з дорадчим голосом.
1.16. Відкритість засідань виконавчого комітету забезпечується шляхом проведення у залі засідань вільної фото- і відеозйомки, звукозапису присутніми, їх онлайн -трансляції.
1.17. Проєкти рішень виконавчого комітету Медвинської сільської ради підлягають оприлюдненню у порядку, визначеному Законом України «Про доступ до публічної інформації».
У разі технічної несправності офіційного сайту ради, проєкти рішень виконкому ради розміщуються шляхом оприлюднення їх на дошці оголошень Медвинської сільської ради у строки, визначені законодавством.
1.18. Відділ загальної, організаційної та кадрової роботи має забезпечити приміщення для засідання, яке дає можливість бути присутнім на ньому усім особам, що заявили про такі наміри.
1.19. Місця для членів виконкому відводяться в залі засідань окремо від місць
для інших осіб, присутніх на засіданні, і не можуть бути зайняті іншими особами.
Під час засідання виконкому особи, які не є членами виконкому (за винятком технічних працівників ради, журналістів, фотографів, операторів), не повинні знаходитися у частині залу, що призначена для розміщення членів виконкому.
1.20.Виконавчий комітет створює можливості для повноцінної роботи представників засобів масової інформації в залі засідань. Це забезпечується через вільне відвідування акредитованими журналістами засідань виконавчого комітету.
1.21. Акредитація ЗМІ здійснюється на підставі копії документа, який підтверджує державну реєстрацію ЗМІ або інформаційного сайту (порталу), листа уповноваженого органу (особи) відповідного ЗМІ (Інтернет-ресурсу) із вказівкою посади, ПІБ, контактних даних особи, яка направляється для висвітлення діяльності виконкому. Запровадження інших вимог щодо акредитації ЗМІ (Інтернет-ресурсу) не допускається.
Представник ЗМІ (Інтернет-ресурсу) допускається до місця проведення засідання на підставі документу, що посвідчує особу.
1.22. На офіційному веб-сайті Ради має бути створено окремий розділ, де забезпечується:
- розміщення протоколів і рішень виконавчого комітету;
- розміщення проєктів рішень виконкому та пропозицій громадян щодо змін та
доповнень до цих проектів;
- розміщення інформації про членів виконавчого комітету, яка включає біографічні відомості осіб, дні і місце прийому, контакти для листування та телефонного зв’язку.
2. Склад та повноваження виконавчого комітету ради
2.1. Кількісний склад виконавчого комітету визначається радою. Персональний
склад виконавчого комітету затверджується радою за пропозицією сільського голови.
2.2.Виконавчий комітет очолює сільський голова.
2.3.Виконавчий комітет ради утворюється у складі відповідно сільського голови, заступника (заступників) сільського голови, керуючого справами (секретаря) виконавчого комітету,- а також керівників відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради, інших осіб. Секретар сільської ради до складу виконавчого комітету входить за посадою. Сільська рада за пропозицією сільського голови може прийняти рішення про входження старост до складу виконавчого комітету сільської ради за посадою.
2.4. Внесення змін у кількісний та персональний склад виконавчого комітету приймається рішенням сільської ради за пропозицією сільського голови.
2.5. До складу виконавчого комітету не можуть входити депутати ради, крім секретаря ради.
2.6. Виконавчий комітет ради може розглядати і вирішувати питання, віднесені законодавством до відання виконавчих органів ради.
2.7. Виконавчий комітет ради:
1) попередньо розглядає проекти місцевих програм соціально-економічного і
культурного розвитку, цільових програм з інших питань, місцевого бюджету,
проекти рішень з інших питань, що вносяться на розгляд відповідної ради;
2) координує діяльність відділів, управлінь та інших виконавчих органів ради,
підприємств, установ та організацій, що належать до комунальної власності Медвинської сільської територіальної громади, заслуховує звіти про роботу їх керівників;
3) має право змінювати або скасовувати акти підпорядкованих йому відділів, управлінь, інших виконавчих органів ради, а також їхніх посадових осіб.
3.Обов’язки члена виконавчого комітету
Член виконавчого комітету зобов’язаний:
3.1.приймати участь у засіданнях виконавчого комітету
3.2. проводити зустрічі з громадськими організаціями, трудовими колективами підприємств, установ та організацій, під час яких інформувати про свою роботу у виконкомі;
3.3. брати участь у громадських слуханнях та у масових заходах, що проводяться органами місцевого самоврядування на території громади;
3. 4. вивчати громадську думку;
3. 5. вивчати потреби територіальної громади, інформувати про них раду та її органи, брати безпосередню участь у їх вирішенні;
3.6. розглядати пропозиції, звернення, заяви і скарги членів територіальної громади, що надійшли до члена виконкому засобами зв’язку.
3.7. поінформувати головуючого про неможливість бути присутнім на засіданні виконкому та вказати відповідні причини, а також не пізніше 3 робочих днів після засідання надати на ім’я секретаря виконавчого комітету (керуючого справами виконавчого комітету) пояснювальну записку про відсутність із додаванням відповідних документів, що обґрунтовують причини відсутності. У випадку відсутності такого повідомлення (а також у випадку відсутності в подальшому пояснювальної записки) вважається, що член виконкому був відсутній без поважних причин.
3.8. Не відвідування членом виконавчого комітету протягом року засідань виконавчого комітету є підставою для виключення його зі членів виконавчого комітету за відповідним рішенням сільської ради,.
4. Організація роботи та звітування виконавчого комітету
4.1. Планування роботи виконавчого комітету ради є одним із основних засобів виконання бюджету та програми економічного та соціального розвитку громади, інших цільових програм.
4.2. Діяльність виконкому організовується відповідно до річного плану.
4.3. Плани роботи виконкому розробляються на основі рішень ради, рішень виконавчого комітету, розпоряджень та доручень сільського голови та його заступників, керуючого справами виконавчого комітету, секретаря ради, пропозицій керівників виконавчих органів ради, депутатів ради, петицій громадян.
4.4. План роботи виконкому повинен включати:
- перелік актуальних питань, розгляд яких входить до компетенції виконавчого
комітету ради та які пов'язані з реалізацією заходів соціально-економічного розвитку, функціонування галузей господарського комплексу та соціальної сфери;
- перелік рішень виконавчого комітету, розпоряджень сільського голови, розпорядчих документів органів влади, хід реалізації яких оперативно розглядатиметься в порядку контролю їх виконання;
- перелік основних заходів державного, обласного та місцевого значення на відповідний плановий період.
4.5. До плану роботи виконкому в обов'язковому порядку включаються питання:
- про схвалення програми економічного і соціального розвитку громади, бюджет громади та підсумки їх виконання за квартал, півріччя, дев'ять місяців, рік;
- про роботу виконавчих органів ради;
- про роботу підприємств, установ, закладів комунальної власності;
- перелік актуальних питань, розгляд яких входить до компетенції виконавчого комітету ради та які пов'язані з реалізацією заходів соціально економічного розвитку, функціонування галузей господарського комплексу та соціальної сфери;
- перелік основних заходів державного, обласного та місцевого значення на відповідний плановий період.
4.6. Для підготовки проекту плану роботи виконавчого комітету ради керівники виконавчих органів ради не пізніше 01 грудня, що передує наступному року, подають в відділ загальної, організаційної та кадрової роботи Медвинської сільської ради (надалі - Відділ) пропозиції відповідно до встановленої форми.
4.7. Узагальнення пропозицій, формування планів роботи виконкому та узагальнення інформації про їх виконання здійснює організаційний відділ.
4.8. Керуючий справами виконавчого комітету готує проект рішення виконкому про план роботи на відповідний період.
4.9. Проекти планів роботи заздалегідь розглядаються сільським головою, його
заступником та доопрацьовуються з урахуванням внесених зауважень.
4.10. План роботи виконавчого комітету на рік затверджується рішенням виконавчого комітету.
4.11. Копії рішення про план роботи виконавчого комітету Відділ направляє сільському голові, його заступнику, виконавчим органам ради, депутатам, членам виконкому. План роботи виконавчого комітету оприлюднюється на сайті ради.
4.12. У випадках, якщо заходи, передбачені планами роботи виконкому, із будь-яких причин не можуть бути виконані у встановлений термін, або намічене питання не може бути своєчасно внесене на розгляд виконавчого комітету, заступник голови, або секретар (керуючий справами) виконавчого комітету інформує про це виконавчий комітет ради.
4.13. Контроль за виконанням планів роботи виконавчого комітету здійснюється керуючим справами (секретарем) виконавчого комітету.. Виконавчі органи ради до 5 числа місяця, наступного за звітним місяцем, подають в Відділ інформацію про виконання плану роботи за попередній місяць
5. Звітування.
5.1. Голова громади, періодично, але не рідше одного разу на рік, зобов'язаний звітувати про роботу виконкому та виконавчих органів перед територіальною громадою на відкриті зустрічі з громадянами. Звітування проводиться протягом 1 кварталу наступного за звітним роком. Голова громади від імені виконавчого комітету зобов'язаний подати завчасно письмовий звіт для його оприлюднення, а також провести звітну зустріч із виборцями в строки вказані вище
5.2. Під час дії воєнного стану, сільській голова може змінювати дату проведення звіту у відповідності до обставин, пов’язаних з воєнним станом в країні.
6. Порядок підготовки та проведення засідань виконавчого комітету ради
6.1. Засідання виконавчого комітету ради є основною формою його діяльності,
що забезпечує колегіальне обговорення завдань і ухвалення рішень щодо їх виконання. На вимогу виконкому, виконавчих органів керівники розташованих або зареєстрованих на території громади підприємств, установ та організацій незалежно від форм власності зобов'язані прибути на засідання цих органів для подання інформації з питань,віднесених до відання ради та її органів.
6.2. Підготовка проектів рішень.
6.2.1. Цільова спрямованість проектів рішень виконавчого комітету визначається перспективними, поточними планами роботи виконкому, рішеннями ради, органів виконавчої влади, дорученнями голови громади, а також необхідністю вирішення оперативних і термінових питань та розгляду звернень фізичних і юридичних осіб.
6.2.2. Підготовка та внесення на розгляд виконавчого комітету проектів рішень,
що містять ознаки регуляторного акта, здійснюється з дотриманням процедури,
встановленої Законом України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та рішенням виконкому про порядок підготовки та відстеження результативності регуляторних актів.
6.2.3. Організаційне забезпечення здійснення державної регуляторної політики
у раді покладено на сектор економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства ради. Відповідальним за дотримання процедури підготовки та відстеження результативності регуляторного акта є керівник виконавчого органу ради - розробника проекту рішення. Відповідальним за підготовку проекту рішення та інформації про виконання завдань і доручень є той виконавчий орган, до компетенції якого належить дане питання, а контрольні функції покладаються на сектор економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства ради.
6.2.4. Відповідальність за законність і достовірність текстів проектів рішень виконавчих органів ради несуть керівники цих органів та працівники сільської ради, які беруть участь у їх підготовці та погодженні.
6.2.5. Проекти рішень на розгляд виконавчого комітету можуть вносити наступні суб’єкти:
- загальні збори громадян (в порядку місцевої ініціативи, електронної петиції
або іншому визначеному законом і Статутом територіальної громади порядку);
- сільський голова;
- секретар ради;
- заступник сільського голови;
- керуючий справами виконавчого комітету;
- керівники виконавчих органів ради;
- члени виконавчого комітету;
- постійна комісія ради;
- депутат (депутати), депутатська група, фракція;
- старости (з питань, обсяг яких визначений законодавством).
6.2.6. Проєкт рішення, що планується внести на розгляд виконавчого комітету, подається автором проєкту до служби діловодства Ради у друкованій та електронній формі (у текстовому форматі).
6.2.6. Текст проекту рішення має складатися з таких частин:
1) мотивувальної, в якій містяться посилання на закон, інший акт або обставини, якими викликана необхідність прийняття даного рішення;
2) резолютивної, в якій конкретно і чітко формулюється текст рішення, у т.ч. особи, відповідальні за реалізацію даного рішення;
3) заключної, в якій вказані посадова особа або постійна комісія ради, на яких покладається контроль за виконанням рішення.
В проектах рішень про хід виконання раніше ухвалених рішень, у разі невиконання доручень, що містяться в них, наводяться причини невиконання, особи, відповідальні за невиконання рішення, а також нові терміни виконання завдань.
6.2.7. До проекту рішення додаються передбачені додатки та матеріали, на які є посилання у тексті, перелік фізичних або юридичних осіб, яким необхідно надіслати прийняте рішення, а за необхідності - висновки відповідної комісії ради чи виконкому, копії проєктів рішень на паперових носіях.
6.2.8. До проектів рішень, що готуються у відповідності та на виконання актів
органів виконавчої влади, додаються копії відповідних актів.
6.2.9. До проекту рішення про втрату чинності, зміну, доповнення, скасування
прийнятих раніше рішень додаються копії відповідних рішень.
6.2.10. Автор проєкту рішення готує пояснювальну записку до проєкту рішення, в якій вказується:
1) потреба і мета прийняття рішення;
2) прогнозовані суспільні, економічні, фінансові та правові наслідки прийняття рішення;
3) прогноз щодо можливого зменшення надходжень або збільшення видатків місцевого бюджету внаслідок прийняття або неприйняття відповідного рішення;
4) результати громадського обговорення чи громадських слухань з цього питання, якщо це передбачено законодавством або рішенням ради для розгляду відповідного питання;
5) інформація про погодження проекту необхідними виконавцями чи службами відповідно до їх повноважень;
6) інформація про проведення процедур передбачених для прийняття регуляторних актів;
7) інша інформація, яка на думку розробника проекту є важливою для прийняття рішення.
До пояснювальної записки можуть додаватися необхідні розрахунки, інформаційно-довідкові матеріали. Подання пояснювальної записки до проєктів нормативних та регуляторних актів є обов'язковим.
6.2.11. Проєкт рішення виконавчого комітету направляється до служби діловодства ради. Після цього відбувається процес погодження акту відповідальними посадовими особами. Візування є технічною процедурою підготовки і вивчення проєктів рішень. Тривалість цієї процедури та відмови чи зволікання посадових осіб виконавчих органів ради із візуванням не впливає на проходження проекту рішення у виконкомі (оприлюднення проекту, внесення в порядок денний, винесення на розгляд на засіданні виконавчого комітету, підписання рішення і його оприлюднення, виконання, контроль виконання). По завершенні візування розробник проєкту рішення додає до примірника проєктів рішень аркуш, що містить візи та позиції відповідальних осіб.
6.2.12. Візування відбувається у такій послідовності:
- відповідальний виконавець;
- керівник юридичного відділу (юрист), а за наявності юристів у відповідальному підрозділі виконавчого органу ради – юрист такого підрозділу; - керівник виконавчого органу, що готує проект рішення;
- керівники інших виконавчих органів, компетенції яких стосується питання, за
яким підготовлено проект рішення;
- відділ загальної, організаційної та кадрової роботи;
- керуючий справами виконавчого комітету;
- заступник сільського голови.
6.2.13. Термін візування проєкту рішення кожною посадовою особою не повинен перевищувати одного робочого дня, у юриста в окремих випадках (в разі необхідності проведення детальної експертизи та підготовки юридичного висновку) – двох робочих днів.
6.2.14. За наявності заперечень, доповнень та змін до проєкту документа посадова особа, яка візує проєкт, вносить відповідний запис з викладенням мотивованої думки в окремому висновку, що додається до проекту.
6.2.15. Юридичний відділ (юрист) готує юридичний висновок щодо проєкту рішення, вносить поправки, пов'язані з його приведенням у відповідність до законодавства, а також у разі потреби редагує проєкт за згодою автора проєкту, а у випадку відсутності такої згоди – подає виконкому свої пропозиції щодо змін до проекту рішення.
6.2.16. Проєкти рішень та додатки до них готуються у вигляді текстових файлів, виконаних у відповідності до Інструкції з діловодства. Додатки до проєкту рішення виконкому підписується керівником виконавчого органу, який розробив проєкт рішення, та керуючим справами виконкому сільської ради. Додатки до проєкту рішення виконкому, в яких визначається склад комісії, робочої групи підписується керуючим справами виконкому. Якщо додаток до рішення має власні додатки, то вони підписуються розробником проєкту рішення. На додатку в правому верхньому куті зазначається до якого документу цей додаток. У тексті проекту наводяться повні найменування установ та організацій або їх офіційні скорочення, зазначені в законодавчих документах.
6.2.17. Матеріали, підготовлені на засідання виконкому без віз посадових осіб відповідно до розподілу обов’язків, з порушенням вимог діловодства та встановлених термінів, з помилками стилістичного і граматичного характеру, не приймаються до розгляду.
6.2.18. Розробник проєкту рішення веде облік підготовлених ним та прийнятих рішень виконкому, періодично здійснює їх перегляд на відповідність чинному законодавству та актуальності, ініціює за необхідністю внесення змін і доповнень. У разі внесення більше двох змін до рішення, розробник готує нову редакцію документа.
6.2.19. Проєкти рішень виконавчого комітету надаються розробником керуючому справами виконкому не пізніш як за 15 робочих днів до дати їх розгляду з метою прийняття та публікації на офіційному веб - сайті сільської ради.
7. Скликання виконкому, підготовка засідання.
7.1. Відповідно до плану засідань виконавчого комітету, сільський голова або заступник, який виконує обов’язки сільського голови на час його тимчасової відсутності, скликає засідання виконавчого комітету. Секретар ради надсилає розпорядження сільського голови (заступника) про скликання засідання виконавчого комітету виконавчим органам ради, членам виконавчого комітету, депутатам ради.
7. 2. Засідання виконавчого комітету ради проводяться не рідше одного разу на місяць:
7. 3. Підготовку засідань організовує секретар виконавчого комітету (керуючий справами виконавчого комітету). Підготовку питань для розгляду виконавчим комітетом організовують та контролюють заступник сільського голови, керуючий справами виконавчого комітету та керівники інших виконавчих органів ради
7. 4. До підготовки окремих питань, які потребують спеціальних знань та/або
навичок, виконавчий комітет, інші виконавчі органи ради можуть залучати відповідних фахівців.
8. Порядок денний виконкому.
8. 1. Керуючий справами виконавчого комітету формує проєкт порядку денного з урахуванням усіх отриманих пропозицій щодо розгляду конкретних питань. Проєкт порядку денного засідання виконавчого комітету, як правило, готується не пізніше, ніж за десять днів до засідання за погодженням з сільським головою (заступником).
8.2. Порядок денний із проектами рішень оприлюднюється у спосіб, визначений для проектів актів виконавчих органів ради, а також у viber групах «Виконком», «Депутати Медвинської СР».
9. Порядок проведення засідання виконавчого комітету
9.1. Засідання виконавчого комітету ради є правомочним, якщо в ньому бере
участь більше половини від загального складу виконавчого комітету.
9.2. На початку засідання виконкому оголошується, яка кількість його членів прибула на засідання, а також оголошуються прізвища відсутніх членів із повідомленням про причини відсутності. Якщо причина відсутності є невідомою, то вважається що член виконкому відсутній без поважних причин.
9.3. Участь членів виконавчого комітету у засіданні реєструється у протоколі
9.4. Головує на засіданні виконавчого комітету ради сільський голова, а в разі
його тимчасової відсутності – заступник сільського голови.
9.5. Головуючий на засіданні виконкому:
- веде засідання, оголошує перерви в засіданнях;
- надає слово для доповіді, співдоповіді, запитань, виступів, оголошує наступного доповідача;
- вносить на голосування пропозиції про зміни та доповнення до проектів рішень;
- вносить на голосування проекти рішень (за основу та в цілому);
- оголошує результати голосування – рішення прийняте чи рішення не прийняте;
- забезпечує дотримання Регламенту присутніми на засіданні.
9.6. На початку засідання процедурним рішенням виконавчого комітету затверджується порядок денний засідання. Зміни та доповнення до проєкту порядку денного за наявності відповідних погоджених проєктів рішень та підготовки їх відповідно до даного Регламенту, ставляться головуючим на голосування у порядку їх надходження.
9.7. Додаткові питання можуть вноситись на засіданні виконкому виключно у випадку, якщо вони стосуються виникнення аварійних ситуацій, подолання стихійного лиха, виконання рішень суду, в інших випадках, ухвалення відповідного рішення, що має критичне у часі значення для життєдіяльності громади.
9.8. Порядок денний приймається в цілому шляхом голосування.
9.9. Обговорення питань порядку денного починається з доповіді автора проєкту рішення, співдоповідей. Оголошення доповіді з питання порядку денного є обов’язковим.
9.10. Запрошена на засідання виконкому особа може взяти слово для виступу під час розгляду відповідних питань.
При цьому зміст виступу такої особи заносяться до протоколу засідання виконкому та повинні бути лише по суті питання, що розглядається.
9.11. Після доповіді та співдоповіді з обговорюваного питання головуючий надає слово (відповідно до записів) для оголошення запитань та відповідей, а пізніше – для виступів з обговорюваного питання. Запрошені особи не можуть ставити питання доповідачам до моменту закінчення питань у членів виконкому. Запис на виступ і для запитань проводиться шляхом підняття рук.
9.12. В обов’язковому порядку, без ухвалення процедурного рішення виконавчого комітету, слово для виступу в обговоренні надається за їх проханням:
- представнику ініціативної групи, якою внесено на розгляд виконкому проєкт рішення в порядку місцевої ініціативи;
- особі, уповноваженій для виступу громадськими слуханнями під час розгляду
виконкомом пропозицій громадських слухань.
9.13. Будь-яка особа, присутня на засіданні має право на репліку у випадку згадування її імені чи посади. Право на репліку надається особі за її проханням одразу після виступу, у якому було згадано особу чи пізніше, але до початку голосування за проект рішення.
9.14. На засіданні виконкому встановлюється наступна тривалість виступів:
- для доповіді, інформації з питань порядку денного – до 10 хвилин;
- для співдоповіді з питань порядку денного – до 3 хвилин;
- для оголошення запитань – до 1 хвилини;
- для відповіді на запитання – до 2 хвилин;
- для виступу з обговорення питання, внесення поправок до проекту рішення,
заключного слова – до 2 хвилин.
9.15. Особи, присутні на засіданнях виконкому, повинні утримуватися від публічних проявів емоцій та/або не перешкоджати законній діяльності членів виконавчого комітету та посадових осіб сільської ради, інших присутніх на засіданні осіб. Не допускається проголошення закликів, направлених проти територіальної цілісності та недоторканості України, спрямованих на насильницьку зміну чи повалення конституційного ладу України або на захоплення державної влади, виступів та/або реплік, які принижують честь та гідність людини, завдають шкоду діловій репутації посадових осіб, юридичних осіб, розпалюють етнічну, релігійну чи іншу ворожнечу.
9.16. Під час проведення засідань не допускаються порушення Регламенту та
коментування виступів поза Регламентом. За необхідності виконком може ухвалити у процедурному порядку рішення про видалення з місця проведення засідання особи, чия поведінка порушує Регламент чи громадський порядок.
10. Скорочене обговорення.
10.1. За процедурним рішенням членів виконкому обговорення може бути проведено за скороченою процедурою, в межах якої головуючий оголошує назву проєкту рішення, а доповідач виступає із короткою доповіддю, у який засвідчує важливість рішення, його відповідність законодавству та потребу для громади. Після цього головуючий ставить питання на голосування. У випадку проведення обговорення за скороченою процедурою не може бути обмежено права присутніх осіб на виступ, якщо вони наполягають на цьому. Головуючому заборонено ставити питання на голосування, якщо усі бажаючі, у встановленому цим Регламентом порядку не використали права на виступ.
11. Голосування.
11.1. Після завершення обговорення головуючий пропонує членам виконкому перейти до голосування щодо проєкту рішення. Рішення виконавчого комітету ухвалюються в такій послідовності:
- в разі внесення пропозицій щодо змін та доповнень до проєкту рішення головуючий ставить такий проєкт на голосування за основу;
- після цього ставляться на голосування у порядку надходження усі пропозиції щодо змін та доповнень до проєкту рішення;
- проєкт рішення ставиться на голосування в цілому як рішення з урахуванням ухвалених змін та доповнень.
- якщо пропозицій щодо змін та доповнень до проєкту рішення під час обговорення питання не надходило, такий проект рішення ставиться на голосування відразу в цілому.
11.2. За процедурним рішенням виконкому ініціатору змін і доповнень може бути відмовлено у поставленні на голосування запропонованого доповнення (змін, поправки), якщо воно сформульоване нечітко або не стосується обговорюваного питання, суперечить раніше прийнятим рішенням, повторює по суті попередньо відхилений виконкомом текст.
11.3. За ініціативою головуючого, члена виконавчого комітету, автора проєкту рішення, зміна, доповнення до проекту, проєкт рішення можуть бути поставлені на повторне голосування з відповідним обґрунтуванням.
11.4. У разі порушення процедури голосування або виникнення перешкод під час його проведення негайно проводиться повторне голосування без додаткового обговорення.
11.5. Під час проведення голосування та після нього виступи, коментарі та інші вигуки заборонені.
11.6. Усі рішення виконавчого комітету, в тому числі процедурні, ухвалюються більшістю голосів від загального складу виконавчого комітету.
11.7. Процедурними вважаються питання, що стосуються визначення способу розгляду питань (рішень) на засіданнях виконкому, а також зазначені як такі в Регламенті.
11.8. Процедурні питання не потребують обговорення. Якщо виникає сумнів, чи є запропоноване для розгляду питання процедурним, рішення про це приймається членами виконкому шляхом голосування без обговорення.
11.9. Кожен член виконкому має один ухвальний голос. Рішення виконавчого комітету приймаються шляхом відкритого поіменного голосування засобами електронної системи поіменного голосування.
В разі відсутності технічної можливості застосовувати електронну систему поіменного голосування, голосування здійснюється членами виконкому персонально шляхом особистого підпису в протоколі по підсумкам голосування по кожному питанню порядку денного засідання. У разі відсутності члена виконкому під час обговорення та/або голосування з окремого питання про це робиться відмітка у протоколі. Результати поіменного голосування по кожному порядку денного засідання є невід’ємною частиною протоколу та підлягають оприлюдненню в день проведення засідання.
11.10. Рішення, прийняті на засіданні виконкому, з поправками, змінами та доповненнями підписує сільський голова, або особа що його заміщує на час проведення засідання виконкому. Доручення, отримані під час засідання виконавчого комітету, оформляються протоколом, підписуються головуючим та доводяться до виконавців, які інформують виконком про хід їх виконання. Рішення виконкому з питань забезпечення життєдіяльності громади, доводяться відділом загальної, організаційної та кадрової роботи ради до відома жителів громади через офіційний веб-сайт сільської ї ради не пізніше 5 робочих днів з дня їх прийняття.
12. Врегулювання конфлікту інтересів відповідно до Закону України «Про запобігання корупції»
12.1 В разі внесення на розгляд виконкому сільської ради питання, яке викликає/може викликати у голови виконкому, заступника сільського голови, керуючого справами виконкому, секретаря ради, старости, інших осіб наявність приватного інтересу у сфері, в якій вони виконують свої службові чи представницькі повноваження, що може вплинути на об’єктивність чи неупередженість прийняття ними рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень (потенційний конфлікт інтересів) чи суперечність між їх приватними інтересами та їх службовими чи представницькими повноваженнями, що впливає на об’єктивність або неупередженість прийняття рішень, або на вчинення чи невчинення дій під час виконання зазначених повноважень (реальний конфлікт інтересів), вони зобов’язані повідомити про ймовірність виникнення в них потенційного чи реального конфлікту інтересів.
12.2. Голова виконкому, заступник сільського голови, керуючий справами виконкому, секретар ради, староста, інша особа самостійно публічно оголошує про це під час засідання виконкому, на якому розглядається відповідне питання, також ним оголошується відмова від участі у голосуванні з даного питання, про що секретарем виконкому заноситься в протокол засідання «не голосували» Оголошення має наступний зміст:
Відповідно статті 351 Закону України «Про запобігання корупції» повідомляю, що при розгляді питання «____________________________________» виникає конфлікт інтересів. Врегулювання конфлікту буду здійснювати шляхом неучасті у голосуванні.
12.3. Про конфлікт інтересів такої особи може заявити будь-який інший член виконавчого комітету або учасник засідання, якого безпосередньо стосується питання, що розглядається. Заява про конфлікт інтересів члена колегіального органу заноситься в протокол засідання колегіального органу.
12.4. У разі виникнення реального чи потенційного конфлікту інтересів голови виконкому, заступників сільського голови, керуючого справами виконкому, секретаря сільської ради, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу (комітету, комісії, колегії тощо), вона не має права брати участь у прийнятті рішення цим органом.
12.5.У разі якщо неучасть голови виконкому, заступників сільського голови, керуючого справами виконкому, секретаря сільської ради, прирівняної до неї особи, яка входить до складу колегіального органу, у прийнятті рішень цим органом призведе до втрати правомочності цього органу, участь такої особи у
прийнятті рішень має здійснюватися під зовнішнім контролем.
12.6. Пропозиції щодо форми та способу здійснення зовнішнього контролю надаються керуючим справами виконкому.
12.7. Рішення про здійснення зовнішнього контролю приймається виконкомом.
12.8. Неоголошення про наявний конфлікт інтересів перед голосуванням при прийнятті рішення виконкому є підставою для зупинення головою виконкому зазначеного рішення.
13. Особливості позачергових засідань.
13.1. В разі необхідності ухвалення рішень щодо питань про звернення до суду щодо запровадження заборони зібрання громадян, забезпечення виборчого процесу, випадків виникнення надзвичайних ситуацій та інших невідкладних випадків голова громади (заступник голови) своїм розпорядженням має право скликати позачергове засідання виконкому. Формування порядку денного позачергового засідання та підготовка проектів рішень може здійснюватися в день проведення засідання.
14. Фіксування засідання виконавчого комітету.
14.1. Засідання виконкому протоколюються. Ведення протоколу здійснює секретар виконкому (керуючим справами виконавчого комітету) або працівником відділу загальної, організаційної та кадрової роботи. Нумерація протоколів ведеться в межах календарного року. Протокол засідання підписується головуючим на засіданні не пізніше як через 10 днів після засідання. У протоколі зазначаються: дата, час і місце проведення засідання, кількість членів виконкому присутніх на засіданні, питання порядку денного, прізвища головуючого на засіданні і виступаючих, всі внесені на голосування питання і пропозиції, результати голосування щодо рішень, підписи головуючого на засіданні. Протокол засідання ведеться відповідно до Інструкції з діловодства.
14.2. Оригінали рішень та протоколи засідань виконкому засвідчуються гербовою печаткою сільської ради. Копії рішень засвідчуються печаткою «Для пакетів» та підписом секретаря ради (керуючого справами виконавчого комітету).
14.3. Протоколи засідань виконавчого комітету ради та оригінали рішень виконавчого комітету з додатками підшиваються у справи у хронологічному порядку і зберігаються в секретаря ради (керуючого справами виконавчого комітету) протягом п’яти років, після п’яти років з дати створення документа, впорядковані та внесені до описів рішення передаються в архівний відділ Білоцерківської РДА на постійне зберігання.
Відповідальність за зберігання оригіналів протоколів покладається на секретаря ради (керуючого справами виконавчого комітету).
14.4. Відеозаписи засідань виконавчого комітету зберігається у відкритому доступі сервісу YouTubе.com, при цьому на сайті ради завантажуються відповідні посилання на відеофайли.
15. Набуття чинності рішеннями виконавчого комітету. Контроль за виконанням рішень.
15.1. Не пізніше 5 календарних днів після проведення засідання виконкому сільській голова (у визначених випадках заступник голови) підписує ухвалені виконкомом рішення. Після підписання рішення на ньому проставляється гербова печатка.
15.2. Рішення виконавчого комітету оприлюднюється невідкладно після його підписання відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації». Рішення нормативно-правового характеру набувають чинності із дня їх оприлюднення, якщо виконкомом не встановленого більш пізній час.
15.3. Підписані рішення виконавчого комітету (з гербовою печаткою сільської ради) надходять до секретаря ради (керуючого справами виконавчого комітету), де реєструються: вказується дата ухвалення рішення та присвоюється номер, з початку поточного року нумерація ведеться з № 1.
15.4. Відділ загальної, організаційної та кадрової роботи ради протягом 5 робочих днів після підпису рішень сільським головою (заступником сільського голови) надсилає їх копії, завірені печаткою «Для пакетів» виконавчим органам ради (згідно з переліком надсилання копій, узгодженим з працівником виконавчого органу, що підготував проект рішення).
15.5. Допускається надсилати копії рішень з організаційних питань (про затвердження плану роботи виконкому, проведення загальносільських заходів тощо) виконавчим органам ради в електронному вигляді (шляхом надіслання сканованої копії документу на офіційну електронну адресу одержувача). В такому випадку паперові копії документа, завірені печаткою «Для пакетів», надсилаються виконавчому органу ради - розробнику документа, при потребі заступнику голови громади, фінансовому відділу.
15.6. Відділ загальної, організаційної та кадрової роботи ради надсилає копії прийнятого рішення фізичним та/або юридичним особам, щодо яких вони прийняті, а також доводить його до відома підпорядкованих, підзвітних підприємств та закладів комунальної власності.
Передача документів цим особам (їх уповноваженим представникам) фіксується відповідною відміткою про отримання документу із зазначенням дати, прізвища та підпису одержувача.
16. Зупинення (ветування) рішень виконавчого комітету головою громади.
Скасування рішень виконавчого комітету та внесення змін.
16.1. У разі незгоди голови громади з рішенням виконкому він може зупинити дію рішення своїм розпорядженням та внести це питання на розгляд Медвинської сільської ради. Мотиви незгоди голови громади із рішенням виконкому повинні бути викладені у розпорядженні голови щодо зупинення рішення виконкому.
16.2. Зупинене рішення виконкому вноситься на найближче пленарне засідання ради, але не пізніше ніж через 30 календарних днів від дня прийняття рішення виконкому. У випадку підтримання радою зупиненого рішення виконкому воно набуває чинності без підпису голови й оприлюднюється секретарем ради.
16.3. Рішення виконавчого комітету, які не відповідають Конституції чи законам України, іншим актам законодавства, рішенням відповідної ради, прийнятим у межах її повноважень, можуть бути скасовані радою. Проєкт рішень про скасування акту виконкому вносяться в порядку визначеному Регламентом ради із обов’язковим письмовим сповіщенням членів виконкому про час і місце проведення засідань постійних комісій та пленарних засідань ради на яких розглядатиметься відповідне питання про скасування рішення виконкому. Кожен член виконкому має право взяти участь у відповідних засіданнях ради із правом дорадчого голосу.
16.4. Рішення виконавчого комітету з мотивів невідповідності Конституції або
законам України можуть бути скасовані у судовому порядку. Це не позбавляє виконавчий комітет права за власною ініціативою або ініціативою інших зацікавлених осіб змінити чи скасувати прийнятий ним акт (у тому числі і з мотивів невідповідності Конституції чи законам України). Однак, виконавчий комітет не може скасовувати свої попередні рішення, вносити до них зміни, якщо відповідно до приписів цих рішень виникли правовідносини, пов'язані з реалізацією певних суб'єктивних прав та охоронюваних законом інтересів, і суб'єкти цих правовідносин заперечують проти їх зміни чи припинення. Ненормативні правові акти виконкому є актами одноразового застосування, вичерпують свою дію фактом їхнього виконання, тому вони не можуть бути скасовані чи змінені виконкомом після їх виконання.
17. Контроль за виконанням рішень виконавчого комітету.
17.1. Контроль за виконанням рішень виконавчого комітету здійснюють постійні комісії ради.
17.3. За результатами перевірки постійні комісії можуть ухвалювати висновки і
рекомендації і направляти їх для розгляду виконавчим комітетом, керівниками виконавчих органів ради. Висновки і рекомендації постійних комісій підлягають обов’язковому розгляду у строк встановлений постійною комісією.
17.4. Постійна комісія ради (у особі уповноваженого представника) має право
виступу із доповіддю на засіданні виконавчого комітету ради.
17.5. Організація роботи по контролю за виконанням рішень виконкому, перевірка стану справ на місцях в межах своєї компетенції, сприяння їх реалізації, надання необхідної допомоги покладається на сільського голову, заступника сільського голови з питань діяльності виконавчих органів та секретаря ради (керуючого справами виконавчого комітету).
17.6. Питання про хід виконання раніше прийнятих рішень виносяться на засідання виконкому.
18. Порядок підготовки та прийняття виконкомом регуляторних актів 18.1. Реалізація державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності здійснюється виконкомом, відповідно до Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності», постанови Кабінету Міністрів України «Про затвердження методик проведення аналізу впливу та від стеження результативності регуляторного акта».
18.2. Підготовка та прийняття регуляторних актів виконкомом сільської ради та сільським головою здійснюється в Порядку, затвердженому сільською радою.
18.3. Сектор економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства сільської ради щорічно складає План діяльності виконкому сільської ради на наступний рік. У строк до 15 грудня План діяльності з підготовки проектів регуляторних актів виконкому затверджується виконкомом. План діяльності з підготовки регуляторних актів оприлюднюється на офіційному сайті Медвинської сільської ради протягом 10 днів після затвердження. У Плані діяльності з підготовки проектів регуляторних актів повинно бути зазначені всі проекти регуляторних актів, які планується підготувати протягом року. Якщо проект регуляторного акту не внесений до затвердженого Плану діяльності з підготовки проектів регуляторних актів, він повинен бути внесений до Плану не пізніше десяти робочих днів з дня початку підготовки цього проекту або з дня внесення проекту на розгляд виконкому сільської ради або сільському голові, але не пізніше дня оприлюднення цього проекту.
18.3. Усі проекти регуляторних актів до внесення їх на розгляд виконкому з метою одержання зауважень та пропозицій від фізичних, юридичних осіб, їх об’єднань разом з аналізом їх регуляторного впливу щодо кожного проекту оприлюднюються на офіційному сайті Медвинської сільської ради.
18.4. Аналіз регуляторного впливу повинен містити:
- визначення проблеми, яку передбачається розв'язати шляхом державного регулювання;
- визначення цілей державного регулювання;
- визначення та оцінювання усіх прийнятних альтернативних способи досягнення зазначених цілей, аргументи щодо переваги обраного способу;
- опис механізму, який пропонується застосувати для розв'язання проблеми, і відповідні заходи;
- обґрунтування можливості досягнення визначених цілей у разі прийняття регуляторного акта;
- визначення очікуваних результатів прийняття акта;
- обґрунтування запропонованого строку дії акта (у разі обмеження цього строку);
- визначення показників результативності акта;
- визначення заходів, з допомогою яких буде здійснюватися відстеження результативності акта. Аналіз регуляторного впливу підписується розробником
проекту регуляторного акта, а в разі якщо розробником проекту є регуляторний
орган, інший орган, установа чи організація - керівником цього органу установи
чи організації.
18.5. Про оприлюднення проекту регуляторного акту разом з відповідним аналізом регуляторного впливу розробник цього проекту повідомляє шляхом
оприлюднення повідомлення на офіційному веб - сайті сільської ради.
Повідомлення про оприлюднення проекту регуляторного акта повинне містити:
- стислий виклад змісту проекту;
- поштову та електронну, за її наявності, адресу розробника проекту, приймальної виконавчого комітету Медвинської сільської ради, відповідальної постійної комісії сільської ради та інших органів, до яких за ініціативою розробника надсилаються зауваження та пропозиції;
- назву сторінки на офіційному сайті Медвинської сільської ради, де оприлюднено проект регуляторного акта та відповідний аналіз регуляторного впливу;
- інформацію про строк, протягом якого приймаються зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань;
- інформацію про спосіб надання фізичними та юридичними особами, їх об'єднаннями зауважень та пропозицій (приймаються в письмовому вигляді).
18.6. Усі зауваження та пропозиції від фізичних та юридичних осіб, їх об'єднань щодо оприлюднених проектів регуляторних актів та відповідних аналізів регуляторного впливу:
- приймаються в терміни, встановлені розробником, але не менше, ніж один місяць та не більше, ніж три місяці з дня оприлюднення проекту регуляторного
акта та відповідного аналізу регуляторного впливу;
- підлягають розгляду розробником цього проекту та за результатами повністю чи частково враховуються або мотивовано відхиляються.
18.7. Регуляторний акт не може бути прийнятий виконкомом, якщо наявна хоча б одна з таких обставин:
- відсутній аналіз регуляторного впливу;
- проект регуляторного акта не був оприлюднений.
18.8. До прийняття регуляторного акту відповідальна постійна комісія сільської ради вивчає проект регуляторного акту та документи щодо нього і встановлює відповідність проекту регуляторного акту і аналізу його регуляторного впливу вимогам статей 4 та 8 Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» та надає висновок щодо відповідності.
18.9. Сектор економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства сільської ради забезпечує оприлюднення прийнятих регуляторних актів або на офіційному веб – сайті сільської ради протягом 10 днів після затвердження або підписання.
18.10. Стосовно кожного регуляторного акта послідовно здійснюються базове, повторне та періодичне відстеження його результативності. Відстеження результативності регуляторного акта включає:
- виконання заходів з відстеження результативності;
- підготовку та оприлюднення звіту про відстеження результативності.
Відстеження результативності кожного регуляторного акту (базове, повторне, періодичні) здійснюється у строк, визначений при його розробці (в самому проекті регуляторного акту або в інших документах щодо нього). Для відстеження результативності регуляторних актів можуть бути використані статистичні дані та дані наукових досліджень і соціологічних опитувань.
Виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта здійснюється у термін не більший, ніж 45 робочих днів.
Звіт про відстеження результативності регуляторного акта повинен містити:
- вид та назву регуляторного акта, результативність якого відстежується,
дату його прийняття та номер;
- назву виконавців заходів з відстеження;
- цілі прийняття акту;
- строк виконання заходів з відстеження;
- тип відстеження (базове, повторне, періодичне); - методи одержання результатів відстеження;
- дані та припущення, на основі яких відстежувалася результативність, а також способи одержання даних;
- кількісні та якісні значення показників результативності акту;
- оцінку результатів реалізації регуляторного акта та ступеня досягнення визначених цілей. Виконання заходів з відстеження результативності регуляторного акта забезпечується виконавчим органом сільської ради, який вніс відповідний регуляторний акт. Звіт про відстеження результативності регуляторного акта підписується сільським головою та оприлюднюється Сектор економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства сільської ради на офіційному сайті Медвинської сільської ради.
18.11. Звіт сільського голови про здійснення державної регуляторної політики виконавчими органами сільської ради заслуховується сільською радою щорічно. Щорічні звіти сільського голови оприлюднюються на офіційному сайті Медвинської сільської ради. Відповідальність за дотримання Закону України «Про засади державної регуляторної політики у сфері господарської діяльності» покладено на завідувача сектору економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства сільської ради.
18.12. Погодження з Антимонопольним комітетом.
18.12.1. Органи влади, органи місцевого самоврядування, орган адміністративно-господарського управління та контролю зобов'язані погоджувати з Антимонопольним комітетом України, його територіальними відділеннями проекти нормативно-правових актів та інших рішень, які можуть вплинути на конкуренцію, зокрема щодо створення суб'єктів господарювання, встановлення і зміни правил їх поведінки на ринку, або такі, що можуть призвести до недопущення, усунення, обмеження чи спотворення конкуренції на відповідних ринках, а також одержувати дозвіл Антимонопольного комітету України на концентрацію у випадках, передбачених законом.
19. Організація діяльності робочих органів, що утворюються виконкомом 19.1. Виконком для забезпечення ефективної реалізації своїх повноважень, передбачених законодавством, координації дій виконавчих органів ради, підприємств, установ і організацій під час виконання відповідних завдань, розроблення проєктів рішень, програм економічного, соціального і культурного розвитку громади, здійснення контрольних функцій, комплексних перевірок стану справ в тій чи іншій сфері господарювання та на виконання нормативних документів органів державної влади, а також для вирішення оперативних питань можуть утворювати постійні та тимчасові робочі органи (комісії, комітети, координаційні ради, робочі групи тощо).
19.2. До складу робочих органів відповідно до покладених на них завдань включаються заступник голови громади, представники виконавчих органів ради, а також депутати ради, а також (за їх згодою) – представники інших органів та/або юридичних осіб, не підвідомчих раді, громадських організацій, фізичні особи підприємці, науковці та інші фахівці.
19.3.Організаційною формою роботи робочого органу є засідання, які проводяться за потребою, якщо інше не передбачено положенням про нього.
Робочі органи працюють відкрито і гласно, нікого не може бути обмежено у відвідуванні його засідань. Проведення закритих засідань заборонено.
19.4. Порядок роботи робочого органу, формування порядку денного ведення засідань, фіксування перебігу засідань, оформлення рішень та інші питання визначаються у рішенні (розпорядженні) про його створення.
20. Висвітлення діяльності виконавчого комітету ради
20.1. Оперативне інформування громадськості про діяльність виконавчого комітету та виконавчих органів ради здійснюється через постійне оновлення інформації на веб-сайті ради (за наявності), соціальних мережах.
20.2. Підрозділ виконавчого комітету, на який покладено функції із здійснення інформаційної роботи, забезпечує взаємодію виконавчого комітету і виконавчих органів ради з Інтернет-ресурсами; організовує висвітлення актуальних питань соціально-економічного і суспільно-політичного життя громади.
Секретар виконавчого комітету Людмила ОГНИСТА