Розпорядження голови №03/02.2-03 «Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них службових обов’язків і завдань за 2024 рік»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | Розпорядження голови |
Тип документу: | Розпорядження голови |
Дата прийняття: | 10.01.2025 |
Дата оприлюднення: | 17.01.2025 |
Номер документу: | 03/02.2-03 |
Назва документу: | Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них службових обов’язків і завдань за 2024 рік |
Прикріплені файли: |
від 10 січня 2025 року с. Медвин № 03/02.2-03
Про проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них службових обов’язків і завдань за 2024 рік
З метою підбиття підсумків виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів своїх посадових обов’язків та регулярного контролю за проходженням служби в органах місцевого самоврядування, професійними досягненнями посадових осіб місцевого самоврядування, відповідно до Типового положення про проведення атестації посадових осіб місцевого самоврядування, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 26.10.2001 р. № 1440, враховуючи Загальні методичні рекомендації щодо проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування покладених на них обов'язків і завдань, затверджені наказом Головдержслужби України від 30.06.2004 р. № 102, Порядку проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них обов’язків та завдань, затвердженого розпорядженням сільського голови від 16.01.2023. № 05/02.1.-17, керуючись при цьому пунктом 20 статті 42 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», враховуючи при цьому заяви посадових осіб місцевого самоврядування Василенка Миколи Андрійовича від 09.01.2025 № 05/02.2-22, Каскінова Вадима Олександровича від 09.01.2025 № 06/02.2-22, Шостак Крістіни Петрівни від 09.01.2025 № 07/02.2-22, Ткаченко Маргарити Анатоліївни від 10.01.2025 № 08/02.2-22 зобов’язую:
1.Затвердити план заходів щодо підготовки та проведення у 2025 році щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них обов’язків і завдань за 2024 рік (додаток 1).
2. Затвердити списки посадових осіб місцевого самоврядування Медвинської сільської та її виконавчих органів, які підлягають щорічній оцінці (додаток 2).
3. Затвердити графік проведення співбесід із посадовими особами місцевого самоврядування щодо щорічного оцінювання виконання покладених на них обов’язків і завдань за 2024 рік (додаток 3).
4. Начальнику відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Н.БУГАЄНКО:
4.1. довести до відома та врахування в роботі посадовим особам місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів;
4.2.забезпечити оприлюднення цього розпорядження протягом п’яти робочих днів з дати його прийняття на офіційному сайті Медвинської сільської ради.
5.Контроль за виконанням цього розпорядження залишаю за собою.
Сільський голова Ігнатій СЕРГІЄНКО
Візування:
Керуючий справами
виконавчого комітету Віра ДЖЕМЕСЮК
Додаток 1
Затверджено
розпорядження сільського голови
від 10.01.2025 р. № 03/02.2-03
План заходів щодо підготовки і проведення у 2025 році
щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них обов’язків і завдань за 2024 рік
№ |
Зміст заходу |
Термін виконання |
Відповідальні за виконання |
1 |
2 |
3 |
4 |
1. |
Забезпечити виготовлення бланків щорічної оцінки та доведення їх до посадових осіб (в електронному вигляді) |
До 16 січня 2025 року |
Начальник відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Н.БУГАЄНКО |
2. |
Ознайомити керівників виконавчих органів, посадових осіб місцевого самоврядування з розпорядження щодо проведення щорічної оцінки виконання посадовими особами місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів покладених на них службових обов’язків і завдань за 2024 рік та Порядком проведення щорічної оцінки, графіком проведення у 2025 році індивідуальних співбесід щодо здійснення щорічної оцінки виконання посадових інструкцій і завдань за 2024 рік |
До 20 січня 2025 року |
Начальник відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Н.БУГАЄНКО |
3. |
Забезпечити проведення посадовими особами місцевого самоврядування аналізу та самооцінки виконання завдань та обов'язків, визначених у посадових інструкціях, окремих доручень керівництва за 2024 рік та заповнення ними розділів 1,2 бланку щорічної оцінки |
До 28 січня 2025 року |
Посадові особи місцевого самоврядування Медвинської сільської ради та її виконавчих органів |
4. |
Організувати проведення індивідуальних співбесід керівником органу (структурного підрозділу) аналізу виконання особами завдань та обов'язків, визначених у посадових інструкціях, положеннях про структурні підрозділи, а також окремих доручень керівництва за 2023 рік |
До 06 лютого 2025 року |
Керівники виконавчих органів ради |
5. |
Організувати проведення індивідуальних співбесід безпосередніх керівників із посадовими особами, діяльність яких підлягає оцінці, з метою здійснення щорічної оцінки виконання ними посадових інструкцій і завдань за 2024 рік |
|
Керівники виконавчих органів ради |
6. |
Забезпечити: - заповнення безпосередніми керівниками розділу 3 бланку щорічної оцінки виконання підпорядкованими особами посадових інструкцій і завдань за 2023 рік - ознайомлення посадових осіб з оцінкою і підписання бланків щорічної оцінки; - ознайомлення осіб з даною оцінкою і підписання бланків щорічної оцінки; - передача бланків щорічної оцінки начальнику відділу загальної, організаційної та кадрової роботи Н.БУГАЄНКО |
До 13 лютого 2025 року |
Керівники виконавчих органів ради |
7. |
Перевірка повноти заповнення бланків щорічної оцінки та подання сільському голові відповідних пропозиції |
До 18 лютого 2025 року |
Начальник відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Н.БУГАЄНКО |
8. |
Підготовка проекту розпорядження за результатами проведення щорічного оцінювання виконання посадовими особами управління покладених на них обов’язків і завдань за 2024 рік |
До 25 лютого 2025 року |
Керуючий справами виконавчого комітету сільської ради В. ДЖЕМЕСЮК |
Керуючий справами виконавчого комітету Віра ДЖЕМЕСЮК
Додаток 2
Затверджено
розпорядження сільського голови
від 10.01.2024 р. № 03/02.2-03
СПИСОК
посадових осіб місцевого самоврядування
виконавчого Медвинської сільської ради та її виконавчих органів,
які у 2025 році підлягають щорічному оцінюванню за підсумками роботи за 2024 рік
№ п/п |
Прізвище, ім’я, по батькові посадової особи місцевого самоврядування |
Посада |
Дата призначення на посаду |
Хто проводить співбесіду |
1. |
Адамович Роман Володимирович |
Начальник відділу цивільного захисту населення, мобілізаційної роботи та господарського забезпечення |
10.03.2021 |
Сільський голова Сергієнко І.П. |
2. |
Баталова Євгенія Станіславівна |
Головний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку та звітності |
30.08.2023 |
Завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності Сіліверстова М.Д. |
3. |
Бугаєнко Надія Іванівна |
Начальник відділу загальної, організаційної та кадрової роботи |
19.01.2021 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
4. |
Василенко Микола Андрійович |
Головний спеціаліст з цифрових трансформацій та цифровізації відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації |
01.10.2024 |
Начальник відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Бугаєнко Н.І. |
5. |
Джура Анастасія Володимирівна |
Головний спеціаліст відділу соціальної та ветеранської політики |
01.01.2024 |
Начальник відділу соціальної та ветеранської політики Ісмаілов В.М. |
6. |
Довбненко Лідія Федорівна |
Завідувач сектору з питань комунальної власності та земельних відносин |
12.01.2021 |
Сільський голова Сергієнко І.П. |
7. |
Жеребило Борис Олексійович |
Начальник відділу освіти. молоді та спорту |
13.11.2023 |
Сільський голова Сергієнко І.П. |
8. |
Ісмаілов Віталій Махнеддінович |
Начальник відділу соціальної та ветеранської політики |
01.01.2019 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
9. |
Каскінов Вадим Олександрович |
Завідувач сектору -економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства |
18.07.2024 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
10. |
Кибальнік Тетяна Вікторівна |
Головний спеціаліст з комунікацій та зав’язків з громадськістю |
04.01.2022 |
Начальник відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Бугаєнко Н.І. |
11. |
Кимличенко Лідія Андріївна |
Спеціаліст ІІ категорії сектору з питань комунальної власності та земельних відносин |
01.01.2018 |
Завідувач сектору з питань комунальної власності та земельних відносин Довбненко Л.Ф. |
12. |
Коваленко Наталія Володимирівна |
Головний спеціаліст з управління відділу культури та туризму |
02.10.2023 |
Начальник відділу культури та туризму Середа О.О. |
13. |
Косяк Оксана Юріївна |
Спеціаліст II категорії сектору з питань комунальної власності та земельних відносин |
07.06.2022 |
Завідувач сектору з питань комунальної власності та земельних відносин Довбненко Л.Ф. |
14. |
Листопад Оксана Валеріївна |
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
10.09.2020 |
Начальник відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Синьогуб М.А |
15. |
Митяй Михайло Васильович |
Головний спеціаліст сектору з питань житлово-комунального господарства та благоустрою |
02.10.2023 |
Завідувач сектору з питань житлово-комунального господарства та благоустрою Слинько Л.В. |
16. |
Нижник Тетяна Олексіївна |
Головний спеціаліст відділу культури та туризму |
09.03.2021 |
Начальник відділу культури та туризму Середа О.О. |
17. |
Павленко Інна Володимирівна |
Головний спеціаліст фінансового відділу |
09.12.2021 |
Начальник фінансового відділу Панасенко С.В. |
18. |
Павлюк Людмила Вікторівна |
Головний спеціаліст фінансового відділу |
10.06.2022 |
Начальник фінансового відділу Панасенко С.В. |
19. |
Панасенко Світлана Вікторівна |
Начальник фінансового відділу |
09.12.2021 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
20. |
Розгон Роман Анатолійович |
Державний реєстратор відділу надання адмін. послуг (ЦНАП) |
04.03.2021 |
Начальник відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Синьогуб М.А.
|
21. |
Синьогуб Марина Анатоліївна |
Начальник відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
22.01.2021 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
22. |
Сіліверстова Марина Дмитрівна |
Завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності |
25.03.2021 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
23. |
Слинько Любов Вікторівна |
Завідувач сектору з питань житлово-комунального господарства та благоустрою |
02.10.2023 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
24. |
Тихопій Віталій Якович |
Начальник відділу служби у справах дітей |
11.03.2021 |
Керуючий справами виконавчого комітету Джемесюк В.М. |
25. |
Ткаченко Маргарита Анатоліївна |
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
26.03.2024 |
Начальник відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Синьогуб М.А |
26. |
Шостак Крістіна Петрівна |
Головний спеціаліст Служби у справах дітей |
21.08.2024 |
Начальник Служби у справах дітей Тихопій В.Я. |
27. |
Якименко Наталія Миколаївна |
Спеціаліст відділу соціальної та ветеранської політики |
03.01.2023 |
Начальник відділу соціальної та ветеранської політики Ісмаілов В.М. |
Керуючий справами виконавчого комітету Віра ДЖЕМЕСЮК
Додаток 3
Затверджено
розпорядження сільського голови
від 10.01.2025 р. № 03/02.2-03
Графік проведення співбесід із посадовими особами місцевого самоврядування щодо щорічного оцінювання виконання покладених на них обов’язків і завдань за 2024 рік
Дата та час проведення співбесіди |
Прізвище, ім’я, по батькові посадової особи, яка підлягає щорічному оцінюванню
|
Посада, яку займає посадова особа
|
06.02.2025 |
Адамович Роман Володимирович |
Начальник відділу цивільного захисту населення, мобілізаційної роботи та господарського забезпечення |
06.02.2025 |
Баталова Євгенія Станіславівна |
Головний спеціаліст сектору бухгалтерського обліку та звітності |
07.02.2025
|
Бугаєнко Надія Іванівна |
Начальник відділу загальної, організаційної та кадрової роботи |
06.02.2025
|
Василенко Микола Андрійович |
Головний спеціаліст з цифрових трансформацій та цифровізації відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації |
06.02.2025 |
Джура Анастасія Володимирівна |
Головний спеціаліст відділу соціальної та ветеранської політики |
09.02.2025
|
Довбненко Лідія Федорівна |
Завідувач сектору з питань комунальної власності та земельних відносин |
07.02.2025 |
Жеребило Борис Олексійович |
Начальник відділу освіти. молоді та спорту |
08.02.2025
|
Ісмаілов Віталій Махнеддінович |
Начальник відділу соціальної та ветеранської політики |
08.02.2025
|
Каскінов Вадим Олександрович |
Завідувач сектору -економічного розвитку, інвестицій та сільського господарства |
06.02.2025 |
Кибальнік Тетяна Вікторівна |
Головний спеціаліст з комунікацій та зав’язків з громадськістю |
06.02.2025 |
Кимличенко Лідія Андріївна |
Спеціаліст ІІ категорії сектору з питань комунальної власності та земельних відносин |
06.02.2025 |
Коваленко Наталія Володимирівна |
Головний спеціаліст з управління відділу культури та туризму |
06.02.2025
|
Косяк Оксана Юріївна |
Спеціаліст II категорії сектору з питань комунальної власності та земельних відносин |
06.02.2025
|
Листопад Оксана Валеріївна |
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
06.02.2025 |
Митяй Михайло Васильович |
Головний спеціаліст сектору з питань житлово-комунального господарства та благоустрою |
07.02.2025 |
Нижник Тетяна Олексіївна |
Головний спеціаліст відділу культури та туризму |
06.02.2025
|
Павленко Інна Володимирівна |
Головний спеціаліст фінансового відділу |
07.02.2025 |
Павлюк Людмила Вікторівна |
Головний спеціаліст фінансового відділу |
09.02.2025 |
Панасенко Світлана Вікторівна |
Начальник фінансового відділу |
07.02.2025 |
Розгон Роман Анатолійович |
Державний реєстратор відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
09.02.2025 |
Синьогуб Марина Анатоліївна |
Начальник відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
10.02.2025 |
Сіліверстова Марина Дмитрівна
|
Завідувач сектору бухгалтерського обліку та звітності |
08.02.2025 |
Слинько Любов Вікторівна
|
Завідувач сектору з питань житлово-комунального господарства та благоустрою |
10.02.2025 |
Тихопій Віталій Якович |
Начальник відділу служби у справах дітей |
07.02.2025 |
Ткаченко Маргарита Анатоліївна |
Адміністратор відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) |
06.02.2025 |
Шостак Крістіна Петрівна |
Головний спеціаліст Служби у справах дітей |
07.02.2025 |
Якименко Наталія Миколаївна |
Спеціаліст відділу соціальної та ветеранської політики |
Керуючий справами виконавчого комітету Віра ДЖЕМЕСЮК