Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету №6 «Про підсумки роботи відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради за 2024 рік»

Кількість переглядів: 27
Скликання: VIII скликання
Сесія: Виконком 22.01.2025
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата прийняття: 22.01.2025
Дата оприлюднення: 23.01.2025
Номер документу: 6
Назва документу: Про підсумки роботи відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради за 2024 рік
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.38 МБ)

 

МЕДВИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

РІШЕННЯ

від 22 січня 2025 року                          с. Медвин                                        6    

 

Про підсумки роботи відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради за 2024 рік

 

          Заслухавши та обговоривши звіт начальника відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради М. Синьогуб про підсумки роботи відділу за 2024 рік, керуючись частиною другою статті 11, частиною другою статті 52, частиною шостою статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», законами України «Про звернення громадян», «Про адміністративні послуги», Указом Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», Примірним положенням про центр надання адміністративних послуг, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 20.02.2013р. № 118, рішенням виконавчого комітету Медвинської сільської ради від 04.12.2024 № 193 "Про затвердження плану роботи виконавчого комітету Медвинської сільської ради на 2025 рік» та з метою покращення якості надання адміністративних послуг, заслухавши при цьому звіт начальника відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради М. Синьогуб,  виконавчий комітет Медвинської сільської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Звіт про підсумки роботи відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради за 2024 рік взяти до відома (додається).

2. Визнати роботу відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради за 2024 рік задовільною.

3. Працівникам відділу надання адміністративних послуг (ЦНАП) Медвинської сільської ради ЦНАП та старостам Медвинської сільської ради:

3.1. вносити зміни у роботу ЦНАП (за потреби) в разі змін та доповнень до діючого Закону України «Про адміністративні послуги»;

3.2. вживати заходи по недопущенню випадків порушення термінів надання адміністративних послуг;

3.3. постійно проводити моніторинг законодавства та нормативно-правових актів з метою удосконалення роботи по наданню адміністративних послуг, вносити зміни до інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг;

3.4. забезпечити співпрацю із відповідними суб’єктами з питань надання адміністративних послуг;

3.5. у разі необхідності сприяти проходженню працівниками навчань по роботі у відповідних реєстрах та отриманню необхідних доступів та сертифікатів для роботи з ними;

3.6. постійно забезпечувати інформування суб’єктів звернень про вимоги та порядок надання послуг у відділі;

3.7. постійно здійснювати моніторинг якості надання адміністративних послуг, визначення та вжиття заходів щодо підвищення рівня якості їх надання, оприлюднення інформації про результати моніторингу та вжиті заходи.

4. Контроль за виконання рішення залишаю за собою.

 

 

 

 

 

Сільський голова                                                                Ігнатій СЕРГІЄНКО

 

 

                                                         

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток

до рішення виконавчого комітету Медвинської сільської ради

від 22.01.2025 № 6

 

ЗВІТ

про роботу відділу надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради (ЦНАП) за 2024 рік

 

Відділ надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради утворено 28.04.2020 р. (працівники з 10. 09.2020 року).

Основною метою відділу є – формування клієнтоорієнтованої системи надання адміністративних послуг для громадян, основними принципами якої є: єдиний відкритий простір, ввічливе ставлення персоналу, зрозумілі процедури, стислі та чітко визначені строки, комфортні умови для клієнтів, максимальна результативність, створення досконалої системи надання адміністративних послуг.

Саме тому, 02.02.2024 року в громаді відкрито сучасний Дія Центр, який був побудований за кошти субвенції з державного бюджету на розвиток мережі ЦНАП та за співфінансування Медвинською ТГ.

Метою діяльності Дія Центру є мінімізація бар'єрів та перешкод, а також створення комфортних та зручних умов для маломобільних груп населення. Тому будівля оснащена сучасним пандусом з поручнями, таблицями зі шрифтом Брайля, кнопкою виклику працівників ЦНАП, вбиральнею для людей з інвалідністю, укладено договір з УТОГ (для обслуговування людей з вадами слуху), наявні два планшети для обслуговування громадян з особливими потребами.

На сьогоднішній день ЦНАП Медвинської сільської ради надає 285 адміністративних послуг, з них в електронному вигляді 47 послуг, серед яких найпопулярніші:

  • Реєстрація/зняття з реєстрації місця проживання особи; внесення до паспорта громадянина України відомостей про зміну нумерації будинків, вулиць, населених пунктів; видача довідок про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання;
  • Реєстрація актів цивільного стану (державна реєстрація народження; державна реєстрація смерті; державна реєстрація шлюбу);
  • Реєстрація нерухомості (реєстрація інших речових прав на нерухоме майно та їх обтяжень);
  • Реєстрація бізнесу;
  • Видача витягів з ДЗК про земельну ділянку та витягів про нормативно-грошову оцінку земельної ділянки;
  • Реєстрація документів про початок та закінчення будівництва (через Єдину державну систему у сфері будівництва);
  • Ведення реєстру звернень та рішень, що стосуються земельних питань;
  • Надання послуг соціального характеру;
  • Надання адміністративних послуг для внутрішньо переміщених осіб.

Ефективне надання необхідного переліку адміністративних послуг у ЦНАП Медвинської сільської ради можливе завдяки наявності доступу до основних державних реєстрів та систем:

  1. Інформаційна система "Соціальна громада";
  2. Єдина інформаційна система соціальної сфери;
  3. Реєстр територіальної громади на платформі ДМС;
  4. Реєстр пошкодженого та знищеного майна;
  5. Державний реєстр актів цивільного стану;
  6. Державний земельний кадастр;
  7. Державний реєстр прав на нерухоме майно;
  8. Єдиний державний реєстр юридичних осіб, фізичних осіб-підприємців та громадських формувань;
  9. Єдина електронна система у сфері будівництва (ЄДССБ);
  10. Єдиний державний вебпортал електронних послуг «портал ДІЯ»;
  11. Вебпортал електронних послуг Пенсійного фонду України;

 

З 01.01.2024 р. по 31.12.2024 р. працівниками ЦНАП надано 16 250 послуг.

Послуги у сфері державної реєстрації речових прав на нерухоме майно – 6412:

  • Державна реєстрація – 6358;
  • Надання інформації з Державного реєстру речових прав – 54.

Актуалізація даних військовозобов'язаних – 381.

Послуги реєстрації місця проживання – 1239:

  • реєстрація місця проживання – 131;
  • зняття з реєстрації місця проживання – 214;
  • видача Витягів та відомостей з реєстру територіальної громади –  1078.

Послуги, пов'язані з державною реєстрацією бізнесу та громадських формувань – 17.

Місцеві послуги – 1165:

  • матеріальна допомога жителям громади – 47;
  • земельні питання (місцевого значення) – 69;
  • довідки за заявами запитувачів – 986;
  • архівні довідки (для виходу на пенсію) – 63;

Адміністративні послуги соціального характеру 244, в тому числі:

  • довідки про взяття на облік ВПО – 78;
  • призначення матеріальної допомоги для військовослужбовців, що призвані на служби в ЗСУ – 99;
  • призначення матеріальної допомоги на поховання військовослужбовців – 3;
  • призначення матеріальної допомоги на  лікування поранених  військовослужбовців - 22;
  • програма «ПРИХИСТОК» - розміщено 42 ВПО.

Послуги Держгеокадастру – 196, в тому числі:

  • Витяги з Державного земельного кадастру – 147.

Реєстрація актів цивільного стану – 127:

  • народження – 9;
  • шлюб – 2
  • смерть – 116;

Відділом надання адміністративних послуг (ЦНАП) опрацьовано 305 вхідних листів та підготовлено 261 вихідних листів.

Працівники ЦНАП постійно підвищують свій професіональний рівень за допомогою вебінарів та онлайн-конференцій, які проводить Міністерство цифрової трансформації України, Київська обласна державна адміністрація, Міністерство юстиції України та міжнародні організації. Працівниками відділу успішно пройдено щорічну оцінку виконання посадових обов’язків та завдань.

Разом з цим відділ надання адміністративних послуг активно співпрацює із старостами громади та суб’єктами надання адміністративних послуг (Пенсійний фонд України, Центр зайнятості, Богуславське бюро правової допомоги, АТ «Райффайзен Банк») у частині організації виїзних прийомів та надання адміністративних послуг населенню громади.

  Важливим елементом, що підвищує якість та швидкість обслуговування у ЦНАП є ступінь їх електронізації. Він визначається наявністю сервісів які пришвидшують та спрощують процедуру надання адміністративних послуг. У нашому ЦНАПі можна скористатися такими додатковими сервісами:

  • онлайн консультування;
  • наявність у приміщенні ЦНАП платіжного терміналу для оплати адміністративних послуг;
  • вільний Wi-Fі;
  • ігровий простір та сповивальний столик для відвідувачів із дітьми;
  • безоплатне паркування авто;
  • впізнавана та зрозуміла вивіска «Дія Центр»
  • постери з інформацією про нові цифрові можливості;
  • можливість скористатися електронними послугами Єдиного порталу державних послуг Дія через місце самообслуговування;
  • шеринг документів під час отримання адміністративної послуги. Шеринг– це новітній спосіб надання копій цифрових документів;
  • розміщені QR коди, що дозволяють залишити відгук про свій візит (оцінка рівня задоволеності суб’єктів звернення).

Відділ надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради систематично інформує суб’єктів звернення про перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, повідомляє актуальну інформацію у сфері цифровізації адміністративних послуг та надає консультативну допомогу громадянам, які мають бажання отримати електронні послуги та інформацію з державних електронних інформаційних ресурсів.

У звітному періоді за платні послуги, з яких стягується адміністративний збір, до місцевого бюджету надійшло 823 953,72 грн.

 

 

 

 

Начальник відділу надання адміністративних

 послуг (ЦНАП)                                                                             Марина СИНЬОГУБ

 

 


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних