Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Рішення виконавчого комітету №7 «Про підсумки роботи відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради за 2024 рік та стан роботи зі зверненнями громадян»

Кількість переглядів: 26
Скликання: VIII скликання
Сесія: Виконком 22.01.2025
Тип документу: Рішення виконавчого комітету
Дата прийняття: 22.01.2025
Дата оприлюднення: 23.01.2025
Номер документу: 7
Назва документу: Про підсумки роботи відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради за 2024 рік та стан роботи зі зверненнями громадян
Прикріплені файли:
  1. Файл 1 (0.45 МБ)

 

МЕДВИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА

БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ

 

ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ

 

РІШЕННЯ

         

від 22 січня 2025 року                          с. Медвин                                   № 7

 

Про підсумки роботи відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради за 2024 рік та стан роботи зі зверненнями громадян

 

Заслухавши та обговоривши звіт начальника відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації  про підсумки роботи відділу за 2024 рік та про стан роботи зі зверненнями громадян, що надійшли до Медвинської сільської ради Н. Бугаєнко протягом 2024 року, на виконання Указу Президента України «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування, відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян», частини другої статті 11, пункту 1 частини «б» статті 38, частини другої статті 52, частини шостої статті 59  Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, враховуючи План роботи виконавчого комітету Медвинської сільської ради на 2025 рік, затверджений рішенням виконавчого комітету від 04.12.2024 року № 193, виконавчий комітет Медвинської сільської ради

 

ВИРІШИВ:

1. Звіт начальника відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради про підсумки роботи відділу за 2024 рік та стан роботи із зверненнями громадян прийняти до відома (додається).

2. Визнати роботу відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради за 2024 рік задовільною.

3. Начальнику відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради Н.БУГАЄНКО:

3.1. проводити аналіз документообігу у сільській раді;

3.2. постійно здійснювати контроль за дотримання Інструкції з діловодства у Медвинській сільській раді та її виконавчих органах, затвердженої рішенням виконавчого комітету Медвинської сільської ради від 10.12.2021 № 320 працівниками сільської ради, виконавчих органів ради;

3.3. систематично узагальнювати та аналізувати звернення громадян;

3.4. організувати роботу по упорядкуванню документів постійного строку зберігання Медвинської сільської ради та провести їх передачу до установ Держархіву.

4. Керівникам комунальних підприємств, установ, виконавчих органів сільської ради вжити заходи щодо своєчасного та якісного розгляду звернень громадян, уважного ставлення до вирішення проблем, з якими вони звертаються, вирішення обґрунтованих заяв і скарг найменш соціально захищених категорій громадян.

5. Працівникам сільської ради, виконавчим органам ради своєчасно та якісно розглядати звернення громадян. При неможливості вирішення проблем, з якими вони звертаються, у встановлені терміни повідомляти заявника щодо термінів вирішення питань, порушених у зверненні. У разі порушення термінів розгляду, попередити, що робота із зверненням громадян посадових та службових осіб розглядається як важливий критерій оцінки їх професійного рівня, відповідності займаній посаді, а також можливості просування таких осіб по службі.

6. Для поліпшення роботи із зверненнями громадян вживати додаткові заходи:

- регулярно узагальнювати та аналізувати кількість і зміст звернень. За результатами домагатися усунення причин, що породжують обґрунтовані скарги до райдержадміністрації та органів вищого рівня;

- посилити персональну відповідальність керівників установ, організацій за стан роботи зі зверненнями громадян, практикувати заслуховування їх звітів з цього питання на засіданнях виконкому;

- забезпечувати встановлення дієвого контролю за повним, об’єктивним і кваліфікованим розглядом звернень, додержанням встановлених законодавством термінів та наданням відповіді заявникам;

- притягати до відповідальності посадових осіб за неналежне виконання вимог Закону України «Про звернення громадян».

7. Контроль за виконанням даного рішення покласти на керуючого справами виконавчого комітету сільської ради Джемесюк В.М.

 

 

Сільський голова                                                                Ігнатій СЕРГІЄНКО

Додаток

до рішення виконавчого комітету

Медвинської сільської ради

від 22.01.2025 № 7

 

Звіт про підсумки роботи відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради та стан роботи зі зверненнями громадян за 2024 рік

 

Документообіг

 

Основними завданнями відділу загальної, організаційної роботи, цифрових трансформацій та цифровізації Медвинської сільської ради (надалі Відділ) є забезпечення діловодства, реєстрація вхідної, вихідної документації, рішень виконкому, розпоряджень сільського голови, отримання та відправка поштової кореспонденції в паперовому та електронному вигляді, доведення до виконавців листів та інших документів, здійснення контролю за якістю та правильністю підготовки і оформлення вихідних документів, за термінами їх виконання, надання методичної допомоги в організації роботи з ведення діловодства відділам та структурним підрозділам сільської ради, реєстрація та контроль за своєчасним реагуванням на звернення громадян; наповнення сайту сільської ради, контроль за безперебійною роботою комп’ютерної системи сільської ради та її структурних підрозділів.

Одним із важливих процесів виконавської дисципліни є діловодство, яке охоплює питання документування і організації роботи з документами, а саме, процес проходження документів від зовнішнього користувача до виконавця, в результаті якого приймається те чи інше рішення по суті порушеного питання.

Протягом 2024 року роботу Відділу було організовано відповідно до вимог чинного законодавства, Інструкції з діловодства Медвинської сільської ради та її виконавчих органів.

Проведений аналіз кількості вхідної, вихідної кореспонденції та створених документів свідчить, що за звітний період документообіг в цілому складає – 7055 документів (у 2023 році – 5304), що на 2009 документів більше, ніж в попередньому звітному періоді. 

З них:

  • 5085 документів вхідної кореспонденції (у 2023 році – 3449), розгляд яких було доручено відповідним структурним підрозділам сільської ради, окремим посадовим особам;

2520 документів вихідної кореспонденції (у 2023 році – 1855); 

  • 8449 звернень громадян (у 2023 році – 198) з них:

14 через урядову «гарячу лінію» (у 2023 році – 19);

29 звернення депутатів сільської ради (у 2023 році – 41);

18 запит на публічну інформацію (у 2023 році - 6).

Спеціалістами Відділу опрацьовані всі вхідні документи. До цієї категорії відносяться також документи, які перебувають на довгостроковому контролі та потребують постійного (щоквартального, щомісячного або щорічного) інформування.

До цієї категорії відносяться також документи, які перебувають на довгостроковому контролі та потребують постійного (щоквартального, щомісячного або щорічного) інформування.

Протягом 2024 року сільським головою було видано 405 розпоряджень (у 2023 році - 329) в тому числі:

- з основної діяльності – 161 (у 2023 році - 183);

-з адміністративно-господарської діяльності - 41 (у 2023 році - 73).

 

Також за даний період підготовлено розпоряджень з кадрових питань - 193 (у 2023 році – 171),  в тому числі:

- тривалого строку зберігання - 80 (у 2023 році - 59);

- тимчасового зберігання – 123 (у 2023 році –134).

Усі проекти розпоряджень вичитані та завізовані, після підписання сільським головою зареєстровані.

Систематично проводиться робота із запитами на публічну інформацію.

За 2024 рік до Медвинської сільської ради надійшло 18 запитів на інформацію.

Протягом звітного періоду 3 запити надійшли від фізичних осіб, 15 запитів від юридичних осіб, в тому числі 6 журналістських запитів, один запит подано особисто, решта запитів надійшли на електронну скриньку, 2 запити частково були переслані іншим розпорядникам інформації, 1 запит направлений за належністю.

За звітний період на 2 запити були частково надані відповіді та частково скеровані за належністю, 1 запит скерований за належністю, на 15 запитів було надано відповіді сільською радою в терміни, визначені чинним законодавством.

Протягом 2024 року зареєстровано та забезпечено контроль за дотриманням встановлених термінів розгляду 1188 документів вхідної кореспонденції від юридичних осіб. Електронною поштою надійшло 831 звернень, поштою – 327, подано особисто – 32. По системі електронної взаємодії органів виконавчої влади (СЕВ) надійшло - 1724 листів (у 2023 році – 785 листів).

У 2024 році проведено 13 апаратних та виробничих нарад сільського голови за участю начальників та спеціалістів, керівників підприємств, закладів.

Опрацьовано та доведено до відома виконавців 19 доручень сільського голови та керівників сільської ради.

Протоколи нарад з дорученнями були оформлені належним чином та доводились до виконавців у паперовому/електронному вигляді для контролю виконання завдань.

 Роботи зі зверненнями громадян

 

Реалізуючи вимоги Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», Указу Президента України від 07.02.2008 №109/2008 «Про першочергові заходи щодо забезпечення реалізації та гарантування конституційного права на звернення до органів державної влади та органів місцевого самоврядування», відповідно до статті 28 Закону України «Про звернення громадян» та з метою поліпшення умов реалізації конституційного права громадян на особисте звернення до органів місцевого самоврядування та посадових і службових осіб цих органів, удосконалення організації розгляду порушених у таких зверненнях питань, підвищення відповідальності керівників комунальних підприємств за належне реагування на обґрунтовані пропозиції, заяви і скарги, розв’язання проблем, які спричиняють звернення громадян, виконкомом проведена певна робота по удосконаленню роботи із зверненнями громадян.

Стан роботи із зверненнями громадян розглядається на апаратних нарадах керівного складу та всього колективу. Робота зі зверненнями громадян  знаходиться на постійному контролі у сільського голови.

За 12 місяців 2024 року до Медвинської сільської ради надійшло 8449 звернень громадян, що на 3068 більше, ніж в минулому звітному періоді. В тому числі: повторних – 30 (у 2023 – 19) та колективних звернень – 12 (у 2023 - 29).

Зменшилася кількість звернень, що надійшло через вищі установи: у 2024 р. - 316, у 2023 році - 377.

На особистому ж прийомі збільшилася кількість звернень – у 2024 р.- 8133, а в 2023 р.- 5004.

Окремо зареєстровано та розглянуто 14 звернень, що надійшли на гарячу лінію «Київський обласний контактний центр опрацювань звернень громадян».

Структура тематики звернень громадян:

 

Кількість питань, порушених у зверненнях у 2024 році

% до загальної кількості звернень

Кількість питань, порушених у зверненнях у 2023 році

% до загальної кількості звернень

Соціального захисту

4097

76,1

2038

24,1

Комунального господарства

180

3,3

159

1,9

 

Забезпечення дотримання законності та охорони правопорядку, реалізація прав і свобод громадян

50

0,9

 

 

30

0,35

 

Фінансова, податкова, митна політика

952

17,7

768

9,0

 

Аграрна політика і земельні відносини

625

11,6

757

8,9

 

Охорони здоров’я 

50

0,9

30

0,35

 

Екологія та природні ресурси 

102

1,9

101

1,2

 

Транспорт і зв`язок

27

0,5

31

0,36

 

Сімейна та гендерна політика

14

0,2

6

0,07

 

Праця та заробітна плата

10

0,2

9

0,1

 

Житлова політика

33

0,6

23

0,3

 

Діяльність об’єднань громадян, релігія

3

0,05

5

0,05

 

Діяльність місцевих органів виконавчої влади

1

0,01

1

0,01

 

Обороноздатності, суверенітету, міждержавних і міжнаціональних відносин

24

0,4

14

0,16

 

Інше

2261

42,0

1385

16,4

 

Всі заяви та звернення розглянуті в терміни передбачені чинним законодавством.

Робота з кадрових питань

 

Загальна чисельність працівників Медвинської сільської ради станом на 31.12.2024 р. становила 46 штатних одиниць, (фактично зайнятих- 40) в т. ч. :

- Посадових осіб – 34 штатних одиниць (фактично зайняті – 28);

- Службовців – 8 штатних одиниць (фактично зайняті – 8);

- Обслуговуючий персонал – 4 штатних одиниць (фактично зайняті - 3);

- По старостатах – 9 штатних одиниць.

За 2024 рік підготовлено та видано 80 розпорядження сільського голови з кадрових питань тривалого строку зберігання та 123 з кадрових питань тимчасового строку зберігання. Всі розпорядження взято на контроль. На всі документи заведені контрольні папки, інформацію занесено до реєстру.

Проведено аналіз реєстрації внутрішніх документів, де виявлено:

Всього зареєстровано внутрішніх документів – 261, в т. ч.:

  • заяви про надання відпусток – 103;
  • заяви про призначення – 3;
  • заяви про звільнення - 5;
  • інші заяви працівників сільської ради – 9;
  • подання працівників – 74;
  • пояснюючі, службові записки – 4;
  • доповідні – 5;
  • на виконання доручень  – 24;
  • інформаційні довідки – 3;
  • плани роботи, звіти – 5;
  • листи, звернення, запити, клопотання – 19;
  • на виконання доручень керівників – 7

Протягом 2024 року засідання комісії по організації і проведенню конкурсу при прийнятті осіб на роботу у сільську раду та виконавчі органи сільської ради не проводилися у зв’язку з введення воєнного стану. Прийняття на посади посадових осіб місцевого самоврядування відбувалося відповідно до Закону України від 12.05.2022 «Про внесення змін до деяких законів України щодо функціонування державної служби та місцевого самоврядування у період дії воєнного стану», без застосування конкурсного відбору. Таких осіб прийнято 7.

Новоприйняті посадові особи місцевого самоврядування прийняли Присягу посадової особи місцевого самоврядування, письмово попереджалися про обмеження, пов’язані з прийняттям на службу в органи місцевого самоврядування та проходженням служби, вимогам Закону України «Про запобігання корупції», ознайомлені із Загальними правилами етичної поведінки державних службовців та посадових осіб місцевого самоврядування.

Постійно проводиться моніторинг нових нормативно-правових актів, що стосуються кадрової роботи в органах місцевого самоврядування. Встановлюється та уточнюється щороку стаж служби в органах місцевого посадових осіб та службовців виконавчих органів сільської ради та надбавок за вислугу років, прийняті відповідні розпорядження сільського голови.

Забезпечується контроль за своєчасним присвоєнням рангів, готуються відповідні розпорядження, за звітний період присвоєні чергові ранги 4 посадовим особам Медвинської сільської ради.

Проводилася робота по впорядкуванню особових справ посадових осіб Медвинської сільської ради. Особові справи весь час доповнюються документами: копіями розпоряджень, довідками, тощо.

Складені графіки відпусток на 2025 рік, ведеться облік наданих відпусток відповідно до Закону України «Про відпустки». Вносилися записи в трудові книжки працівників виконавчих органів сільської ради. Проводилася робота з ознайомлення посадових осіб з правилами внутрішнього трудового розпорядку, посадовими інструкціями та іншими документами.

Відповідно до абзацу другого пункту 7 постанови Кабінету Міністрів України від 06.02.2019 № 106 «Про затвердження Положення про систему професійного навчання державних службовців, голів місцевих державних адміністрацій, їх перших заступників та заступників, посадових осіб місцевого самоврядування та депутатів місцевих рад», посадові особи повинні набирати не менше одного кредиту ЄКТС протягом календарного року, у тому числі 0,1-0,2 кредиту ЄКТС шляхом самоосвіти.

У разі введення правового режиму надзвичайного стану, правового режиму воєнного стану, встановлення режиму надзвичайної ситуації, карантину відповідно до Закону України “Про захист населення від інфекційних хвороб” частка самоосвіти в межах виконання індивідуальної програми у відповідному календарному році може становити не більше 0,5 кредиту ЄКТС.

У нас таких 6 посадових осіб (Бурбан К.О. – 0,7 кредиту ЄКТС , Джемесюк В.М., - 6,3 кредиту ЄКТС, Довбненко Л.Ф. – 0,5 кредиту ЄКТС, Огниста Л.В. - 0,8 кредиту ЄКТС, Салата Ю.В. – 0,6 кредиту ЄКТС, Сілівертсова М.Д. – 1,2 кредиту ЄКТС).

У цьому напряму робота проводиться недостатньо, потрібно більше приділяти уваги питанню підвищення кваліфікації працівників, працювати індивідуально з кожним.

Протягом звітного періоду проводилась щорічна оцінка посадових осіб місцевого самоврядування в кількості 17 посадових осіб, відповідно до розпорядження сільського голови від 30.01.2024 року № 12/02.2-03.

Відділ контролює розроблення посадових інструкцій посадових осіб виконавчих органів сільської ради, проводить методично-консультативну роботу по розробці посадових інструкцій. Розроблено положення про новостворені (перейменовані) відділи (сектори) Медвинської сільської ради.

Працівники відділу проводили іншу роботу, пов’язану із законодавством про працю та службу в органах місцевого самоврядування виконували додаткові доручення та завдання керівництва.

 

Організаційно-інформаційна робота

 

Протягом 2024 року роботу Відділу було організовано відповідно до вимог Інструкції з діловодства, Регламенту Медвинської сільської ради та Регламенту виконавчого комітету.

Відділ у межах своїх повноважень виконує завдання:

– Організаційно-технічне обслуговування засідань виконавчого комітету;

– Організаційно-технічне обслуговування пленарних засідань сільської ради;

– Організацію проведення апаратних та виробничих нарад при сільському голові;

– Реєстрацію проектів рішень сільської ради;

– Реєстрацію проектів рішень виконавчого комітету;

– Реєстрацію розпоряджень сільського голови з основної та адміністративно-господарської діяльності;

– Реєстрацію вхідної і вихідної кореспонденції у виконавчому комітеті;

– Реєстрацію та контроль за зверненнями громадян, звернення депутатів, інформаційними запитами,

– Здійснення контролю за термінами виконання документів у виконавчому комітеті;

– Надання методичної допомоги в організації роботи по веденню діловодства структурним підрозділам виконавчого комітету сільської ради.

 

З метою дотримання принципу прозорості та відкритості Відділом протягом звітного періоду забезпечувалося висвітлення діяльності Медвинської ТГ, інформування про ключові події, результати роботи та тенденції розвитку громади.

Інформаційна робота відділу здійснюється згідно Положення про інформаційне наповнення веб-сайту Медвинської сільської ради Білоцерківського району Київської області та сторінок у соціальній мережі Facebook”, затвердженого рішенням виконавчого комітету від 08.11.2021 № 306.

Основними засобами реалізації інформаційної політики є офіційний сайт, де оперативно розміщувалася інформація про громаду, діяльність виконавчого комітету, виконавчих органів, депутатів сільської ради, рішення та розпорядчі документи.

У звітному періоді з метою надання інформаційної допомоги військовим, ветеранам війни та їхнім родинам на сайті громади створено розділ «Військовим та ветеранам».

Щоденно інформаційними матеріалами поповнювалася офіційна сторінка Медвинської ТГ в соціальній мережі «Фейсбук».

В 2024 році окрім діючих відеорубрик («Підсумки тижня», «Сесійний вісник», «Звернення голови») започатковано ряд нових: «Виконком інформує», «Медвин TV. Сьогодні в Медвині», «Говорить та показує Медвин».

З метою вшанування полеглих воїнів-земляків в соціальній мережі «Фейсбук» створено рубрику «Вічна пам'ять герою».

Всього за звітний період на офіційній сторінці громади було створено та опубліковано 573 дописи.

Постійно здійснювалися та доводилися до відома жителів громади відеозаписи засідань постійних комісій, пленарних засідань сесій та виконавчого комітету.

Проводився моніторинг громадської думки та опитування з конкретних проблем самоврядування та актуальних питань життя громади. З метою створення цифрового «Пантеону героїв» працівники відділу спілкувалися з родинами полеглих воїнів-земляків та проводили збір інформації про них.

Щоденно здійснюється моніторинг сторінок відділів, закладів та установ Медвинської ТГ в соціальних мереж з метою аналізу інформаційного простору .Відділ постійно інформує про проведену з різних питань інформаційну та роз’яснювальну роботу Білоцерківську РВА, Департамент комунікацій КОВА тощо.

Працівники відділу супроводжують заходи за участі керівництва громади, здійснюють фото- і, за необхідності, відеозйомку, збирають та акумулюють інформацію для написання подальших матеріалів.

Здійснювалися заходи щодо підвищення фахового рівня працівників,  які брали участь в різноманітних онлайн- семінарах, вебінарах  та онлайн-курсах з інформаційної грамотності.

Працівники відділу постійно здійснюють моніторинг публікацій на сторінках відділів, установ та закладів громади.

Проводиться постійний аналіз стану комп'ютерної техніки, комп'ютерного забезпечення Медвинської сільської ради, моніторинг та забезпечення роботи внутрішньої комп'ютерної мережі, обслуговування та поточний ремонт комп’ютерної та офісної техніки.

 

Зроблено аналіз поточного стану цифрової трансформації в організації, основні результати роботи за звітний період та рекомендації щодо подальшого розвитку цифрових ініціатив.

За звітний період проведено таку роботу:

  • Пошук інформаційних ресурсів для додаткового навчання з цифровізації та реєстрація на навчання. 
  • Аналіз та підготовка положення для впровадження є-консультацій (є-звернення ) на офіційній платформі громади.
  • Проходження тестів з медіаграмотності.
  • Допомога з відновленням  СЕВ ОВВ.
  • Аналіз, узагальнення інформації та шляхів реалізації для цифрового інструменту  зв'язку між місцевою владою та громадою - чат-бот "Свої". 
  • Заповнення форми (установи, підприємства громади) для «Порталу відкритих даних». Наразі робота в процесі, оскільки на платформі триває оновлення структури наборів даних.
  • Участь в Кібербрифінгу.
  • Формування меморандуму про співпрацю та впровадження чат-боту "Свої".
  • Активація панелі адміністрування чат боту для Медвинської громади та початок заповнення  інформаційних блоків.
  • Постійна візуалізація зображень інформаційного характеру для розміщення на офіційних джерелах та групах мережі Facebook.
  • Інформаційна робота згідно «Положення про інформаційне наповнення веб-сайту Медвинської сільської ради Білоцерківського району Київської області та сторінок у соціальній мережі Facebook.
  • Моніторинг публікацій на сторінках відділів, установ та закладів громади.
  • Аналіз та впровадження інструментів для підвищення медіаграмотності працівників установ та закладів громади.

Реалізація цифрової трансформації вимагає балансу між технологічними інноваціями та соціальною відповідальністю, щоб нові сервіси були доступними, зрозумілими та корисними для всіх.

 

Діловодами Відділу організовано роботу з прийому громадян у приймальні сільського голови.

Відділ організовує роботу з питань нагородження грамотами різного рівня та заохочення працівників різних підприємств, установ та організацій.

За звітний період були направлені подання з пакетами документів до обласної та районної рад на відзначення Подяками та Грамотами. Подяками та Грамотами було нагороджено 5 чоловік, в т.ч. до Дня Конституції України – 2 чоловіка, до Дня місцевого самоврядування – 2 чоловіка та Подякою районної ради – 2 чоловіка, до Дня працівників житлово-комунального господарства і побутового обслуговування населення – 1 чоловік.) Підготовлено Подяки сільського голови Медвинської сільської ради до Дня Незалежності України жителям громади в кількості 37. Проведено роботу з волонтерами для відзначення Подякою районної ради та прийняли участь у заходах Білоцерківської районної ради присвячених до Дня волонтера.

Формувалась потреба та проведено розподіл на канцелярські товари за запитами керівників відділів та структурних підрозділів Медвинської сільської ради.

Відділом постійно ведеться робота по наповненню офіційного веб-сайту сільської ради:

- проекти рішень виконавчого комітету, що підлягають оприлюдненню, розміщуються до засідань виконавчого комітету;

- прийняті рішення виконавчого комітету оприлюднюються відповідно до Закону України «Про доступ до публічної інформації»;

– проекти рішень сільської ради, що підлягають оприлюдненню, розміщуються до пленарних засідань;

– рішень сільської ради, прийняті на пленарних засіданнях.

– готуються аналітичні довідки про роботу зі зверненнями громадян.

- надаються повідомлення про проведення засідань виконавчого комітету та інформація по факту їх проведення.

 

Відділом проводилась робота по упорядкуванню документів постійного строку зберігання Медвинської сільської ради та ведеться робота з підготовки документів для передачі до установ Держархіву.

Протягом 2024 року було повністю перероблено опис номер 3 справ постійного зберігання за 1944-2017 роки.  Перероблення опису номер 3 передбачає повне оновлення документального обліку архівних справ для забезпечення їхньої ефективного збереження та доступу.
      Було виконано наступні роботи:

- вивчення кожної справи її фізичного стану, повноти документів та відповідності;
- уточнення формулювань, які більше відповідають змісту документів;
-  зведення документів згідно порядку;

- передача справ до Експертної комісії Обухівської РДА з подальшим затвердженням у КОВА.

Архів став більш відповідати вимогам обласних стандартів. 

 

Протягом 2024 року надавалась консультативна та методична допомога підрозділам Медвинської сільської ради щодо систематизації документів та дотримання вимог Інструкції з діловодства.

Відділом постійно контролюється робота структурних підрозділів Медвинської територіальної громади щодо розгляду звернень громадян та ведення діловодства.

Протягом звітного періоду робота відділу здійснювалася відповідно до плану роботи відділу, які розроблялись щомісячно та посадових інструкцій посадових осіб.

Професійно й своєчасно посадовими особами відділу організовувалось діловодне опрацювання розпорядчих та службових документів, виконання інших покладених на відділ обов’язків та завдань. 

 

 

 

 

Начальник відділу загальної,

організаційної роботи, цифрових

трансформацій та цифровізації                                                Н.БУГАЄНКО


« повернутися до всіх документів

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних