Рішення виконавчого комітету №31 «Про стан обслуговування громадян похилого віку, осіб які потрапили у складні життєві обставини, ВПО на території населених пунктів Медвинської сільської ради та підсумки роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» за 2024 рік»
Скликання: | VIII скликання |
Сесія: | Виконком 14.02.2025 |
Тип документу: | Рішення виконавчого комітету |
Дата прийняття: | 14.02.2025 |
Дата оприлюднення: | 18.02.2025 |
Номер документу: | 31 |
Назва документу: | Про стан обслуговування громадян похилого віку, осіб які потрапили у складні життєві обставини, ВПО на території населених пунктів Медвинської сільської ради та підсумки роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» за 2024 рік |
Прикріплені файли: |
МЕДВИНСЬКА СІЛЬСЬКА РАДА
БІЛОЦЕРКІВСЬКОГО РАЙОНУ КИЇВСЬКОЇ ОБЛАСТІ
ВИКОНАВЧИЙ КОМІТЕТ
РІШЕННЯ
від 14 лютого 2025 року с. Медвин № 31
Про стан обслуговування громадян похилого віку, осіб які потрапили у складні життєві обставини, ВПО на території населених пунктів Медвинської сільської ради та підсумки роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» за 2024 рік
Заслухавши та обговоривши звіт директора КУ «Центр надання соціальних послуг» Медвинської сільської ради Тетяни Чепіги про підсумки роботи установи за 2024 рік, відповідно до частини першої статті 47, частини 2 статті 52, частини 6 статті 59 Закону України «Про місцеве самоврядування в Україні», виконавчий комітет Медвинської сільської ради
ВИРIШИВ:
- Звіт директора комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Медвинської сільської ради Тетяни Чепіги про стан обслуговування громадян похилого віку, осіб які потрапили у складні життєві обставини, ВПО на території населених пунктів Медвинської сільської ради та підсумки роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» за 2024 рік взяти до відома (додається).
- Визнати роботу комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» Медвинської сільської ради за 2024 рік задовільною.
- Комунальній установі «Центр надання соціальних послуг» продовжити роботу щодо:
3.1. проведення моніторингу якості надання соціальних послуг;
3.2. виявлення осіб, які потребують соціального обслуговування та сімей, які перебувають в складних життєвих обставинах для забезпечення їх соціальними послугами;
3.3. інформування громадян про діяльність центру та про перелік соціальних послуг, що надаються Центром шляхом розміщення на офіційному веб - сайті сільської ради, в соціальних мережах відповідної інформації.
3.4 впровадження нових соціальних послуг.
3.5 тісної співпраці з благодійними фондами та організаціями.
3.6 налагодити якісну роботу фахівців з супроводу ветеранів війни та демобілізованих осіб
4. Контроль за виконання даного рішення покласти на постійну комісію Медвинської сільської ради з питань освіти, культури, молоді та спорту, охорони здоров’я, соціального захисту.
Сільський голова Ігнатій СЕРГІЄНКО
Додаток
до рішення виконавчого комітету
Медвинської сільської ради
від 14.02.2025 № 31
ЗВІТ
про стан обслуговування громадян похилого віку, осіб які потрапили у складні життєві обставини, ВПО на території населених пунктів Медвинської сільської ради та підсумки роботи Комунальної установи «Центр надання соціальних послуг» за 2024 рік.
Керуючись ст. 26 Закону України «Про місцеве самоврядування» та відповідно до постанови Кабінету Міністрів від 03.03.2020р. № 177 «Деякі питання діяльності центрів надання соціальних послуг», Закону України «Про соціальні послуги» рішенням сесії Медвинської сільської ради було прийнято рішення про створення Комунальної установи « Центр надання соціальних послуг». 22.12.2020 року на підставі Рішення сесії VIII скликання Медвинської сільської ради №30-02-VIII від 20.12.2020 року.
Центр створений для здійснення соціального обслуговування та надання соціальних послуг громадянам , які проживають на території Медвинської територіальної громади, перебувають у складних життєвих обставинах і потребують сторонньої допомоги за місцем проживання або в умовах стаціонарного тимчасового та постійного перебування.
Центр у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, указами Президента України та постановами Верховної Ради України, актами Кабінету Міністрів України, наказами Мінсоцполітики, актами інших центральних та місцевих органів виконавчої влади та органів місцевого самоврядування, а також Статутом.
На даний час до складу установи входять два відділення:
- відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання
- відділення соціальної допомоги вдома
Штат Центру складається з 34 штатних одиниць , на даний час зайняті 32,5 посади.
За звітний період соціальні послуги різного характеру отримало 248 осіб з них
- особи віком 80+ - 95;
- особи з V групою руховою активності - 47;
- УБД та членам їх сімей - 15;
- ВПО - 48;
- ЧАЕС - 2;
- особам з інвалідністю - 35.
1. Відділення соціальної допомоги вдома
У відділенні працює 11 соціальних робітників.
За 2024рік отримали соціальні послуги 109 осіб похилого віку з них 8 інвалідів, жінок - 78, чоловіків - 31, з них 80+ - 57, особи з інвалідністю - 8 осіб
За звітний період було надано 35579 соціальних послуг.
41 особа отримала 864 послуги на платній основі на загальну суму 62811,00грн.
Постійно ведеться робота по виявленню осіб які потрапили у складні життєві обставини та організація роботи по усуненню цих обставин. На даний час на обслуговуванні у відділені перебуває 97 осіб.
Було проведено моніторинг надання соціальних послуг мешканцям громади. Результат 97% підопічних задоволені рівнем обслуговування.
По усім випадкам проведена робота по усуненню проблемних питань.
2. Відділення стаціонарного догляду для постійного або тимчасового проживання
Штат відділення стаціонарного догляду складається із 14 працівників.
За 2024рік послугу стаціонарного догляду отримали 58 особи похилого віку, з них:
- особи віком 80+ - 25;
- особи з V групою руховою активності - 30;
- жінки - 44;
- чоловіків - 13;
- особи з інвалідністю - 8;
- ЧАЕС - 2;
- ВПО - 26 осіб;
На даний час у стаціонарному відділені перебуває 37 осіб.
Загальна кількість наданих послуг становить 128267( купання, годування, перевдягання, спілкування, організація проведення дозвілля, гігієнічні процедури, прибирання тощо).
Загальна кількість ліжко-днів складає 10226.
З початку військової агресії росії наш Центр надав притулок для людей які тікали від війни, які втратили свої домівки. На даний час Центр є домівкою для 20 ВПО.
3. Натуральна адресна допомога.
Загалом послуга натуральної адресної допомоги за звітний період отримали 78 осіб, з них:
- особи віком 80+ - 13;
- особи з V групою руховою активності - 17;
- особи з інвалідністю - 21;
- ВПО - 21 осіб;
- ветерани війни, члени сімей ветеранів, учасників бойових дій та загиблих військовослужбовців - 16
Загальна сума наданої допомоги складає 142,6тис грн.
В зв’язку з війною до категорій які отримали послугу натуральної допомоги додались ветерани на інваліди війни, сім’ї загиблих та пропавши безвісті. На обліку стоїть 16 осіб даної категорії.
Також завдяки благодійної допомозі та наявним нас ресурсам 10 осіб скористалось прокатом допоміжних засобів ( милиці, ходунки, візочки).
4. Фінансування
На утримання Центру було виділено на 2024рік - 4 749 500.00 грн.
За рік нашої діяльності ми отримали:
Спец. Фонд (платні послуги) - 967556.00грн (виконання 138%)
Пенсійний фонд - 582782.00грн
Благодійна допомога - 1 624 615.00грн
5. Благодійна допомога
Соціальна сфера не є прибутковою, вона завжди фінансувалась державою, а після децентралізації фінансування ведеться із місцевих бюджетів. Тому благодійна допомога має важливе значення у покращенні рівня надання соціальних послуг незахищеним верстам населення які опинились у складних життєвих обставинах та потребують сторонньої допомоги.
Наполеглива робота адмін. персоналу Центру принесла свої результати.
Від наших постійних благодійників БО «БФ «Схід СОС» у 2024 році ми отримали: меблі( функціональні ліжка, шафи для одягу, тумбочки, столи, стільці), побутову хімію, засоби гігієни та інше. Але найбільше придбання для нашого Центру це велика промислова пральна машина на 20кг. При не стабільному постачанні електроенергії і великих об’ємах прання це дуже крутий подарунок. Також Фонд замінив покриття підлоги загальною площею 450м2. Частина підлоги лінолеум, частина кахлі. Вартість проекту 1700000,00грн.
Поступово стаціонарне відділення набуває сучасного вигляду та стає комфортним для проживання літніх людей.
Загальна вартість отриманої нами від Фонду облагодійної допомоги складає 1538236,43грн.
В рамках проекту співпраці з БО «БФ «Схід СОС» надано притулок 30 особам ВПО похилого віку та особам з інвалідністю.
Також хочу відмітити Благодійну організацію «100 відсотків життя. Київський регіон». На постійній основі ми отримуємо від них продукти харчування які використовуються виключно для приготування їжі у харчоблоку для мешканців нашого Центру. Це борошно, олія, крупи, цукор.
Загальна сума наданої допомоги складає 37800,37грн.
Завдяки цьому ми можемо заощадить кошти громади, та використати їх на придбання м’ясних, рибних та молочних продуктів і зробити харчування більш різноманітним.
Хочу також відмітить що не зважаючи ні на що небайдужі жителі громади частенько діляться з нами надлишками фруктів, овочів та консервації.
6. Діяльність адміністративного-господарського відділу
З метою удосконалення якості надання соціальних послуг отримувачами соціальних послуг, Центр:
- веде роботу направлену на попередження/профілактику потрапляння сімей/осіб в складні життєві обставини;
- проводить постійну роботу по виявленню сімей/осіб, що мають високий ризик потрапляння в складні життєві обставини, та такі що перебувають у складних життєвих обставинах, з метою надання їм необхідної допомоги в подоланні/мінімізації таких обставин;
- здійснює аналіз та перегляд справ, індивідуальних планів надання соціальних послуг;
- постійно проводить відповідну роботу з працівниками ЦНСП щодо підвищення якості соціального обслуговування отримувачів соціальних послуг;
- веде інформаційно - роз’яснювальну роботу серед населення громади, щодо умов та порядку отримання соціальних послуг;
- проводить відповідну роботу, спрямовану на своєчасність та результативність розгляду скарг і звернень отримувачів соціальних послуг;
- постійно підвищує рівень кваліфікації працівників ЦНСП;
- в межах фінансової можливості зміцнює матеріально-технічну базу Центру в частині забезпечення підопічних допоміжними засобами пересування;
- розширили спектр соціальних послуг.
Додали: представництво інтересів, консультування, соціальний супровід сімей СЖО.
Центр для забезпечення фінансово-господарської діяльності веде бухгалтерський та кадровий облік згідно чинного законодавства.
З грудня 2024 року до штату Центру було додано 2 штатні одиниці фахівців із супроводу ветеранів та демобілізованих осіб. Після проходження кваліфікаційного конкурсу вакантні посади були зайняті. На даний час фахівці наполегливо працюють та надають послуги різного характеру:
- асистування, допомога у заповненні документів,
- координація та спрямування ветерана, роз’яснення та сприяння реалізації прав на пільги та послуги
- допомога у вирішенні складних питань на рівні громади, міста, району, області, країни
- здійснення постійного контролю потреб ветеранів
За звітний період послуги різного характеру отримало 15осіб, з них 7 члени сімей загиблих та 8 сімей зниклих безвісти захисників.
У майбутньому будемо намагатись тримати таку планку і намагатись покращити результати аби більша кількість мешканців громади отримали якісні соціальні послуги.
Директор Комунальної установи
«Центр надання соціальних послуг» Тетяна ЧЕПІГА