ЯК ДОПОМОГТИ ЛІТНІМ ЛЮДЯМ ВИРІШИТИ КОМУНАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ: ПОРАДИ ВІД КИЇВОБЛЕНЕРГО
Київська область, 30 березня 2020
Київобленерго піклується про безпеку та комфорт своїх клієнтів під час карантину. Та радить пояснити рідним та знайомим старшого віку, як вирішувати питання з розподілу електричної енергії та передавати покази лічильника дистанційно:
1) Повідомте рідним та знайомим старшого віку телефони компаній з комунальних послуг.
Телефони кол-центру Київобленерго: мобільний +38 (067) 495-70-40та стаціонарний (044) 459-07-40. Фахівці проконсультують з будь-яких питань щодо якості напруги та роботи електролічильників. Передати покази також можна у автоматичному режимі – - залишивши голосове повідомлення. Щоб залишити голосове повідомлення, необхідно зателефонувавши до кол-центру обрати меню самообслуговування натиснувши «1» - «Меню самообслуговування», далі «4» - «Прийом пропозицій» та «1» - «Залишити усне повідомлення». Залишаючи повідомлення, потрібно чітко зазначати адресу або особовий рахунок, контактний номер телефону та суть вашого звернення.
2) Підключіть до своєї Особистої сторінки побутового споживача декілька особових рахунків – це дозволить вирішувати питання не лише за себе, а й за своїх близьких.
3) Використовуйте інші зручні дистанційні канали, за якими можна передати покази лічильників ваших літніх родичів та сусідів:
- через Viber чи Telegram
- відправивши SMS на номер (067)2397238
- електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua
4) Потурбуйтеся про передачу показів їх лічильників до 3 числа кожного місяця. Це дозволить постачальнику електроенергії коректно розрахувати щомісячні рахунки за світло вашим близьким.
5) Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, яким ви не користуєтесь, можливо, вони будуть у нагоді вашим батькам, літнім сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн. Поділіться з ними!
«Дистанційні сервіси, які сьогодні пропонує компанія клієнтам, дозволять швидко та зручно, уникаючи скупчення людей, передати покази лічильника. Ми просимо своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні канали зв’язку. Адже, сьогодні як ніколи важливо подбати про літніх людей», - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.
ДТЕК і Київобленерго як частина ДТЕК діє в інтересах України. Піклуючись про здоров'я своїх клієнтів і співробітників створює зручні і безпечні умови їх взаємодії. Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам – можна побачити за посиланням. На сайті Київобленерго ви також знайдете відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи компанії в умовах карантину та її дистанційних сервісів.