Видача довідки про зняття з реєстрації місця проживання особи
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 1) заява.
Під час подання заяви адміністратору пред’являється документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України; посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідка особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист);
Для отримання довідки про реєстрацію місця проживання дитини, віком до 14 років батьками додатково пред’являється свідоцтво про народження дитини.
У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
документ, що посвідчує особу представника;
документ, що підтверджує повноваження особи як представника
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі, особисто або через представника.
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Довідка видається у день звернення