Передача у власність земельної ділянки, що перебуває у комунальній власності
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. Заява;
2. Паспорт громадянина України;
3. Картка платника податків (ідентифікаційний код);
4. Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (з проставленою Державним кадастровим реєстратором позначкою про проведення перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру);
5. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (оригінал).
Якщо документи подаються уповноваженою особою, додатково:
1. Довіреність;
2.Паспорт громадянина України (уповноваженої особи).
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів