Встановлення (погодження) режиму роботи підприємств, установи та організацій сфери обслуговування
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги - заява (згідно з додатком);
- витяг з ЄДР;
- копія документа, що свідчить про право заявника на використання відповідного об'єкту (свідоцтва про право власності, договору оренди тощо).
Для встановлення режиму роботи об'єктів торгівлі та сфери послуг, розташованих на захищених об'єктах (у вбудованих та прибудованих до житлових будинків приміщеннях), в нічний час з 22-00 до 8-00 години суб'єкт господарювання подає:
- висновок санітарно-епідеміологічної служби про відповідність об'єкта гігієнічним нормативам шумових параметрів
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів з дня реєстрації заяви