Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для провадження підприємницької діяльності
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. Заява;
2. схема розміщення ТС, виконана на топографо-геодезичній основі М 1:500, яку виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат (у разі розташування ТС на інженерних мережах - погодження на даній схемі балансоутримувача мереж);
3. ескіз фасадів ТС у кольорі М 1:50, які виготовляє суб’єкт господарювання, що має ліцензію на виконання проектних робіт, або архітектор, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
4. схема благоустрою прилеглої території, виготовлену суб’єктом підприємницької діяльності, який має відповідну ліцензію, архітектором, який має відповідний кваліфікаційний сертифікат;
5. технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності), отримані замовником у балансоутримувача відповідних інженерних мереж;
6. довіреність (для уповноваженого представника);
7. копія документа, що засвідчує право власності (користування) земельною ділянкою.
8. належним чином посвідчена довіреність (для уповноваженого представника)
Для продовження строку дії паспорта прив’язки ТС:
- заява;
- паспорт прив’язки ТС, дія якого продовжується (оригінал);
- довіреність (для уповноваженого представника);
- копія документа, що засвідчує право власності (користування) земельною ділянкою
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
10 робочих днів з дня реєстрації заяви