Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Призначення одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”

Дата: 28.04.2024 10:23
Кількість переглядів: 61

Перелік документів, необхідних для надання (отримання) адміністративної послуги:

Для осіб з інвалідністю внаслідок війни:

1. Заява згідно Додатку 2 до Порядку призначення та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336 .

2. Копія посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни.

3. Копія довідки медико-соціальної експертної комісії про встановлення групи інвалідності.

4.  Копія документа, що посвідчує особу заявника, а у разі подання документів законним представником або уповноваженою особою документів, що посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти таких осіб, оформленого відповідно до законодавства.

5. Документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів і має відповідну відмітку в паспорті громадянина України, - копію сторінки паспорта з такою відміткою).

 

Для членів сімей загиблих (померлих) Захисників та Захисниць України:

1. Заява згідно Додатку 1 до Порядку призначення та виплати одноразової грошової допомоги в разі загибелі (смерті) або інвалідності деяких категорій осіб відповідно до Закону України “Про статус ветеранів війни, гарантії їх соціального захисту”, затвердженого постановою Кабінету Міністрів України від 29.04.2016 № 336.

2. Копія посвідчення члена сім’ї загиблого Захисника чи Захисниці України.

3. Копія свідоцтва про смерть загиблого (померлого).

4. Копія свідоцтва про народження для виплати одноразової грошової допомоги батькам загиблого (померлого).

5. Копія свідоцтва про шлюб для виплати грошової допомоги дружині (чоловікові).

6. Копія документа, що посвідчує особу заявника, а у разі подання документів законним представником або уповноваженою особою документів, що посвідчують особу тих осіб, від імені яких подається заява, а також документа, який надає повноваження законному представнику або уповноваженій особі представляти таких осіб, оформленого відповідно до законодавства.

7. Копія свідоцтва про народження для виплати одноразової грошової допомоги дитині.

8. Копія документа, що засвідчує реєстрацію фізичної особи у Державному реєстрі фізичних осіб - платників податків, виданого органом доходів і зборів (для фізичної особи, яка через свої релігійні переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податків, офіційно повідомила про це відповідний орган доходів і зборів і має відповідну відмітку в паспорті громадянина України, - копію сторінки паспорта з такою відміткою).

9. Копія рішення районної, районної у мм. Києві та Севастополі держадміністрації, виконавчого органу міської, районної у місті (у разі їх створення), сільської, селищної ради або суду про встановлення опіки чи піклування над дитиною-сиротою, дитиною, позбавленою батьківського піклування (у разі здійснення опіки або піклування над дітьми загиблих (померлих).

10. Копія рішення суду або нотаріально посвідченого правочину, що підтверджує факт перебування заявника на утриманні загиблого (померлого) (подають особи, які не були членами сім’ї загиблого (померлого), але перебували на його утриманні).

 

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги: Заява та документи подаються заявником особисто чи поштою через центр надання адміністративних послуг

 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги: Безоплатно

 

Строк надання адміністративної послуги: 30 календарних днів з дня надходження заяви (уточненої інформації)

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Форма подання електронного звернення


Авторизація в системі електронних звернень

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних