Видача рішення про передачу у власність, надання у постійне користування та оренду земельних ділянок, що перебувають у комунальній власності
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них:
- Заява (клопотання)
- Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі формування нової земельної ділянки)(оригінал) або Технічна документація щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (у разу, якщо земельна ділянка сформована) (оригінал)
- Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (оригінал).
- Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (у разі надання в оренду)
- Паспорт громадянина України
- Картка платника податків (ідентифікаційний номер)
Якщо документи подаються уповноваженою особою, додатково:
1.Довіреність;
2. Паспорт громадянина України (уповноваженої особи)
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів