ДЕРЖАВНА РЕЄСТРАЦІЯ ЗЕМЕЛЬНОЇ ДІЛЯНКИ З ВИДАЧЕЮ ВИТЯГУ З ДЕРЖАВНОГО ЗЕМЕЛЬНОГО КАДАСТРУ
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги, а також вимоги до них:
- Заява за формою, встановленою Порядком ведення Державного земельного кадастру, затвердженим постановою Кабінету міністрів України від 17 жовтня 2012 р. № 1051 (форма заяви додається)*
- Оригінал погодженої відповідно до законодавства документації із землеустрою, яка є підставою для формування земельної ділянки (разом з позитивним висновком державної експертизи землевпорядної документації у разі, коли така документація підлягає обов’язковій державній експертизі землевпорядної документації) у паперовій або електронній формі відповідно до вимог Закону України «Про землеустрій»
- Електронний документ відповідно до вимог Закону України «Про Державний земельний кадастр»
- Документ, який підтверджує повноваження діяти від імені заявника (у разі подання заяви уповноваженою заявником особою)
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Подаються до центру надання адміністративних послуг особисто заявником (уповноваженою особою заявника), направлення поштою
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно.
Строк надання адміністративної послуги
14 робочих дні з дня реєстрації повідомлення про надання послуги у територіальному
органі Держгеокадастру