Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

РЕГЛАМЕНТ центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради

Дата: 09.09.2024 10:26
Кількість переглядів: 100

Додаток

до рішення сільської ради

від 21.12.2021 року № 432-25-VІІІ

 

 

РЕГЛАМЕНТ

центру надання адміністративних послуг

Медвинської сільської ради

  1. Загальна частина

 

1.1. Регламент Центру надання адміністративних послуг (далі - Регламент) розроблений відповідно до Закону України «Про адміністративні послуги» та постанови Кабінету Міністрів України від 01.08.2013 року №588 «Про затвердження Примірного регламенту центру надання адміністративних послуг» і визначає порядок організації роботи центру надання адміністративних послуг Медвинської  сільської ради (далі – ЦНАП), порядок дій адміністраторів ЦНАП та їх взаємодії із суб’єктами надання адміністративних послуг (СНАП).

1.2. У цьому Регламенті терміни вживаються у значенні, наведеному у Законі України «Про адміністративні послуги».

1.3. Надання адміністративних послуг у ЦНАП здійснюється з дотриманням таких принципів:

верховенства права, у тому числі законності та юридичної визначеності;

стабільності;

рівності перед законом;

відкритості та прозорості;

оперативності та своєчасності;

доступності інформації про надання адміністративних послуг;

захищеності персональних даних;

раціональної мінімізації кількості документів та процедурних дій, що вимагаються для отримання адміністративних послуг;

неупередженості та справедливості;

доступності та зручності для суб’єктів звернення.

1.4. ЦНАП у своїй діяльності керується Конституцією та законами України, актами Президента України і Кабінету Міністрів України, актами центральних та місцевих органів виконавчої влади, рішеннями сільської ради та її виконавчого комітету, Положенням про ЦНАП цим Регламентом та іншими нормативно-правовими актами.

2. Вимоги до приміщення, в якому розміщується ЦНАП

 

2.1. ЦНАП розташовано в центральній частині с. Медвин у зручному для суб’єктів звернення місці з розвиненою транспортною інфраструктурою, за адресою: Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Медвин, вул. Шевченка,1.

У структурі ЦНАП діє віддалене робоче не місце адміністратора (ВРМ) за адресою: Київська обл., Білоцерківський р-н, с. Побережка, вул. Ярослава Мудрого, 53.

2.2. На вході до приміщення (будівлі) розміщується вивіска з позначенням “Центр надання адміністративних послуг” та/або “Центр Дії”, яке дублюється у тактильному вигляді та шрифтом Брайля. Позначення “Центр надання адміністративних послуг” та “Центр Дії” можуть розміщуватися одночасно. На вході в приміщення також розміщується табличка з інформацією про місцезнаходження та  графік роботи ЦНАП. Графік роботи ЦНАП, віддаленого робочого місця адміністраторів/працівників Центру визначається Положенням та рішенням Медвинської сільської ради від 23.06.2020 р. №614-37-VII «Про затвердження графіків роботи центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради  та його відділеного робочого місця, з урахуванням потреб суб’єктів звернення та відповідно до вимог Закону України «Про адміністративні послуги».

2.3. Облаштування центру позначенням “Центр Дії”, навігаційними табличками (табличками, які використовуються для орієнтування у центрі), піктограмами здійснюється за зразками згідно з додатками 1-4.

2.4. Вхід до приміщень центру облаштовується зручними сходами, кнопкою виклику, пандусом та поручнями з обох боків для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення, а також місцями для тимчасового розміщення дитячих колясок.

2.5. У приміщенні центру облаштована та функціонує санітарна кімната з урахуванням потреб осіб з інвалідністю, зокрема тих, що пересуваються на кріслах колісних, та інших маломобільних груп населення.

2.6. У приміщенні ЦНАП розташовується дитячий куточок для перебування малолітніх дітей, батьки яких звернулися за отриманням адміністративної послуги.

Також у приміщенні Центру наявна кімната для нарад/для проведення консультацій з підтримки підприємництва.

2.7. На прилеглій до центру території облаштовуються місця для безоплатної стоянки автомобільного транспорту суб’єктів звернення, зокрема відповідно позначені місця для автотранспортних засобів, якими керують (в яких перевозяться) особи з інвалідністю, у кількості, визначеній Законом України “Про основи соціальної захищеності осіб з інвалідністю в Україні”. Будівлі, приміщення та стоянки центру облаштовуються з урахуванням потреб осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення згідно з вимогами відповідних державних будівельних норм, стандартів і правил. На прилеглих вулицях розміщуються інформаційні таблички, на яких зазначається місце розташування центру.

2.8. Приміщення центру являє собою одноповерхову будівлю, яка поділяється на відкриту (фронт-офіс) та закриту (бек-офіс) частини.

У відкритій частині здійснюється прийом, консультування, інформування та обслуговування суб’єктів звернення працівниками центру. Суб’єкти звернення мають безперешкодний доступ до такої частини центру.

Відкрита частина включає:

сектор прийому;

сектор інформування;

сектор очікування;

сектор обслуговування.

Відкрита частина розміщується у будівлі з дотриманням умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до приміщення будівлі.

2.9. Закрита частина призначена виключно для опрацювання документів, пошти, надання консультацій та здійснення попереднього запису суб’єктів звернення на прийом до адміністраторів за допомогою засобів телекомунікації (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), а також збереження документів, справ, журналів обліку/реєстрації (розміщення архіву).

Вхід до закритої частини центру суб’єктам звернення забороняється.

2.10. Сектор прийому облаштовується при вході до приміщення центру. У ньому здійснюється загальне інформування та консультування суб’єктів звернення з питань роботи центру.

2.11. Сектор інформування облаштовується з метою ознайомлення суб’єктів звернення з порядком та умовами надання адміністративних послуг.

У секторі інформування розміщуються інформаційні стенди, постери (плакати) та/або інформаційні термінали в зручному для перегляду місці, що містять актуальну, вичерпну інформацію, необхідну для одержання адміністративних послуг, а також інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді, інформацію щодо здійснення консультування підприємців (“Дія. Бізнес”) (у разі проведення такого консультування в приміщеннях центру), інформацію щодо здійснення прийому суб’єктів звернення з надання безоплатної правової допомоги (у разі проведення такого прийому в приміщеннях центру), а також інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.

Сектор інформування облаштовується столами, стільцями, комп’ютерною технікою з вільним доступом до Інтернету та забезпечується канцелярськими товарами для заповнення суб’єктами звернення необхідних документів.

Для висловлення суб’єктами звернень зауважень і пропозицій щодо якості надання адміністративних послуг приміщення, де розміщені сектор інформування центру, територіальний підрозділ центру, віддалене (у тому числі пересувне) робоче місце адміністратора, облаштовуються відповідними засобами (зокрема скринькою) та/або в них розміщується в доступному місці книга відгуків і пропозицій.

Для встановлення зворотного зв’язку із суб’єктами звернень в електронній формі у зазначеному приміщенні розміщується інформація, що містить гіпертекстові посилання та QR-коди на форми-опитувальники (анкети) для оцінювання суб’єктами звернення якості наданих їм адміністративних послуг, в тому числі на комп’ютерній техніці, у терміналах, інших технічних засобах, а також на відповідних веб-сайтах. Зазначена інформація розміщується окремо в секторах прийому, інформування, очікування та обслуговування.

2.12. Сектор очікування розміщено в просторому приміщенні та облаштовано столами для оформлення документів, стільцями, кріслами тощо.

У приміщенні центру можуть створюватися умови для оплати суб’єктами звернень адміністративного збору (зокрема, можуть розміщуватись банкомати, платіжні термінали (у тому числі POS-термінали, програмно-технічні комплекси самообслуговування).

2.13. Сектор обслуговування утворено за принципом відкритості розміщення робочих місць. Для швидкого обслуговування суб’єктів звернень робочі місця працівників розподіляються за принципом прийому і видачі документів. Кожне робоче місце для прийому суб’єктів звернення має інформаційну табличку із зазначенням номера такого місця, прізвища, імені, по батькові та посади адміністратора центру.

2.14. Площа сектору очікування та обслуговування центру та площа, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора, є достатніми для забезпечення зручних та комфортних умов для прийому суб’єктів звернення і роботи працівників центру та складає не менше 30 кв. метрів.

2.15. На інформаційних стендах, інформаційних терміналах та веб-сайті ЦНАП розміщується інформація, зокрема, про:

найменування центру, його місцезнаходження та місцезнаходження віддаленого робочого місця адміністратора, старостинських округів, номери телефонів для довідок, факсу, адресу веб-сайту, електронної пошти;

графік роботи ЦНАП, віддаленого робочого місця адміністратора, старостинських округів, працівників ЦНАП (прийомні дні та години, вихідні дні);

перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, віддалене робоче місце адміністраторів/працівників ЦНАП та відповідні інформаційні картки адміністративних послуг;

строки надання адміністративних послуг;

бланки заяв та інших документів, необхідних для звернення за отриманням адміністративних послуг, а також зразки їх заповнення;

платіжні реквізити для оплати платних адміністративних послуг;

супутні послуги, які надаються в приміщенні центру;

прізвище, ім’я, по батькові керівника центру, контактні телефони, адресу електронної пошти;

користування інформаційними терміналами (у разі їх наявності);

положення про центр;

регламент центру;

графік прийому суб’єктів звернення;

інформацію щодо можливостей отримання послуг он-лайн в електронному вигляді;

інформацію щодо електронного урядування та електронної демократії, розвитку цифрових навичок та цифрових прав громадян, цифрових інновацій та технологій.

2.16. Перелік адміністративних послуг, які надаються через ЦНАП, віддалене робоче місце, старост розміщується у доступному та зручному для суб’єктів звернення місці, у тому числі на інформаційному терміналі (у разі його наявності). Адміністративні послуги в переліку групуються за моделлю життєвих ситуацій суб’єктів звернення та/або сферами правовідносин (законодавства), та/або суб’єктами надання адміністративних послуг.

Перелік адміністративних послуг, які надаються через віддалене  робоче місце адміністратора, старостами затверджується органом, що утворив центр, з урахуванням потреб суб’єктів звернення.

2.17. Бланки заяв, необхідні для замовлення адміністративних послуг, розміщено у секторі інформування, на веб-сайті ЦНАП, а також можна отримати безпосередньо в працівника Центру.

2.18. Особам з інвалідністю та іншим маломобільним групам населення забезпечується вільний доступ до інформації, зазначеної в цьому розділі, шляхом розміщення буклетів, інформаційних листів на стендах, інших необхідних матеріалів.

2.19. На основі узгоджених рішень із суб’єктами надання адміністративних послуг у роботі ЦНАП можуть брати участь представники суб’єктів надання адміністративних послуг для надання консультацій.

 

3. Інформаційна та технологічна картки адміністративних послуг

 

3.1. Інформаційні та технологічні картки адміністративних послуг розробляються та затверджуються суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до вимог чинного законодавства й містять інформацію про адміністративну послугу та порядок її надання.

Інформаційні та технологічні картки, суб’єктами надання яких є сільська рада, розробляються та затверджуються її виконавчими органами.

3.2. Зміни до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг оперативно вносяться суб’єктами надання адміністративних послуг відповідно до змін у законодавстві.

Сільська рада, а також керівник ЦНАП можуть вносити СНАП пропозиції щодо необхідності внесення змін до затверджених інформаційних та технологічних карток адміністративних послуг (у тому числі для документів дозвільного характеру у сфері господарської діяльності).

3.3. У разі внесення змін до законодавства щодо надання певної адміністративної послуги суб’єкт її надання своєчасно інформує про це сільську раду, а також керівника ЦНАП, готує пропозиції щодо внесення змін до інформаційних та/або технологічних карток згідно з вимогами законодавства та цього Регламенту.

4. Робота інформаційного підрозділу ЦНАП

 

4.1. Для надання допомоги суб’єктам звернення у користуванні інформаційними терміналами (у разі їх наявності), консультування із загальних питань організації роботи ЦНАП та порядку прийому суб’єктів звернення у ЦНАП може утворюватися інформаційний підрозділ (посадова особа).

Інформаційний підрозділ ЦНАП також:

інформує за усним клопотанням суб’єкта звернення про належність порушеного ним питання до компетенції Центру;

консультує суб’єктів звернення щодо порядку внесення плати (адміністративного збору) за надання платних адміністративних послуг, надає інформацію про платіжні реквізити для сплати адміністративного збору;

надає іншу інформацію та допомогу, що необхідні суб’єктам звернення до прийому їх адміністратором/працівником.

4.2. Сільська рада створює та забезпечує роботу веб-сайту ЦНАП або окремого розділу на своєму веб-сайті, де розміщується інформація, зазначена в пункті 2.14. цього Регламенту, а також відомості про місце розташування ЦНАП, його ВРМ, найближчі зупинки громадського транспорту, під’їзні шляхи, місця паркування, інша корисна для суб’єктів звернення інформація.

4.3. Інформація, яка розміщується в приміщенні ЦНАП (в тому числі на інформаційних терміналах) та на веб-сайті, повинна бути актуальною і вичерпною.

Інформація на веб-сайті ЦНАП має бути зручною для пошуку та копіювання.

4.4. Суб’єктам звернення, які звернулися до ЦНАП з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку (телефону, електронної пошти, інших засобів зв’язку), забезпечується можливість отримання інформації про надання адміністративних послуг у спосіб, що аналогічний способу звернення, або в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб.

5. Керування чергою в ЦНАП

 

5.1. З метою забезпечення зручності та оперативності обслуговування суб’єктів звернення у ЦНАП (його ВРМ) вживаються заходи для запобігання утворенню черги, а у разі її утворення – для керування чергою.

5.2. У ЦНАП (його ВРМ) може здійснюватися попередній запис суб’єктів звернення на прийом до адміністратора/працівника на визначену дату та час. Попередній запис може здійснюватися шляхом особистого звернення до ЦНАП (адміністратора ВРМ) з використанням телефонного зв’язку та/або електронної реєстрації на веб-сайті ЦНАП (сторінки на веб-сайті сільської ради). Прийом суб’єктів звернення, які зареєструвалися шляхом попереднього запису, здійснюється у визначені керівником ЦНАП години.

5.3. ЦНАП (адміністратор ВРМ) може здійснювати керування чергою в інший спосіб, гарантуючи дотримання принципу рівності суб’єктів звернення.

6. Прийняття заяви та інших документів у ЦНАП

 

6.1. Прийняття від суб’єкта звернення заяви та інших документів, необхідних для надання адміністративної послуги (далі - вхідний пакет документів), та повернення документів з результатом надання адміністративної послуги (далі - вихідний пакет документів) здійснюється виключно в ЦНАП або на віддаленому робочому місці адміністратора/старости відповідно до чинного законодавства.

Прийняття заяв для отримання адміністративних послуг від фізичних осіб, у тому числі фізичних осіб - підприємців, здійснюється незалежно від реєстрації їх місця проживання, крім випадків, передбачених законом.

Заяви від юридичних осіб приймаються за місцезнаходженням таких осіб або у випадках, передбачених законом, за місцем провадження діяльності або місцезнаходженням відповідних об’єктів, якщо інше не встановлено законом.

6.2. Прийняття від суб’єктів господарювання заяви про видачу документів дозвільного характеру та документів, що додаються до неї, декларації відповідності матеріально-технічної бази вимогам законодавства, видача (переоформлення, анулювання) документів дозвільного характеру, які оформлені дозвільними органами, та зареєстрованих декларацій здійснюються відповідно до Закону України «Про дозвільну систему у сфері господарської діяльності».

6.3. Суб’єкт звернення має право подати вхідний пакет документів у ЦНАП особисто, через представника (законного представника), надіслати його поштою (рекомендованим листом з описом вкладення) або у випадках, передбачених законом, за допомогою засобів телекомунікаційного зв’язку.

Заява для отримання адміністративної послуги в електронній формі подається через Єдиний державний портал адміністративних послуг, у тому числі через інтегровані з ним інформаційні системи державних органів та органів місцевого самоврядування.

6.4. У разі коли вхідний пакет документів подається представником (законним представником) суб’єкта звернення, пред’являються документи, що посвідчують особу представника та засвідчують його повноваження.

6.5. Адміністратор/працівник ЦНАП перевіряє відповідність вхідного пакета документів інформаційній картці адміністративної послуги, у разі потреби надає допомогу суб’єктові звернення в заповненні бланка заяви. У разі коли суб’єкт звернення припустився неточностей або помилки під час заповнення бланка заяви, адміністратор повідомляє суб’єктові звернення про відповідні недоліки та надає необхідну допомогу в їх усуненні.

6.6. Адміністратор/працівник ЦНАП формує опис вхідного пакета документів, у якому зазначаються інформація про заяву та перелік документів, поданих суб’єктом звернення до неї, у двох примірниках.

6.7. Суб’єктові звернення надається примірник опису вхідного пакета документів за підписом і з проставленням печатки (штампа) відповідного адміністратора/працівника ЦНАП, а також відмітки про дату та час його складення. Другий примірник опису вхідного пакета документів зберігається в матеріалах справи, а у разі здійснення в центрі електронного документообігу - в електронній формі.

6.8. Адміністратор/працівник ЦНАП під час отримання вхідного пакета документів зобов’язаний з’ясувати прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення про результат надання адміністративної послуги, а також бажане місце отримання оформленого результату надання адміністративної послуги, спосіб передачі суб’єктові звернення вихідного пакета документів (особисто, засобами поштового або телекомунікаційного зв’язку чи в інший вибраний суб’єктом звернення спосіб), про що зазначається в описі вхідного пакета документів у паперовій та/або електронній формі.

6.9. Адміністратор/працівник ЦНАП (ВРМ), староста здійснює реєстрацію вхідного пакета документів шляхом внесення даних до журналу реєстрації (у паперовій та/або електронній формі). Після внесення даних справі присвоюється номер, за яким здійснюється її ідентифікація та який фіксується на бланку заяви і в описі вхідного пакета документів.

Реєстрація та облік заяв, вхідних пакетів документів та оформлених результатів надання адміністративних послуг у ЦНАП, його ВРМ може вестися централізовано (зокрема шляхом запровадження електронного документообігу) або окремо.

6.10. У разі коли вхідний пакет документів отримано засобами поштового зв’язку і він не містить інформації про прийнятний для суб’єкта звернення спосіб його повідомлення, адміністратор ЦНАП не пізніше наступного робочого дня надсилає суб’єктові звернення опис вхідного пакета документів електронною поштою (та/або його відскановану копію) чи іншими засобами телекомунікаційного зв’язку або поштовим відправленням.

6.11. Після реєстрації вхідного пакета документів адміністратор/працівник ЦНАП формує справу у паперовій та/або електронній формі та в разі потреби здійснює її копіювання та/або сканування.

6.12. Інформацію про вчинені дії адміністратор ЦНАП вносить до листа про проходження справи у паперовій та/або електронній формі (крім випадків, коли адміністратор є суб’єктом надання адміністративної послуги). Лист про проходження справи також містить відомості про послідовність дій (етапів), необхідних для надання адміністративної послуги, та залучених суб’єктів надання адміністративних послуг.

7. Опрацювання справи (вхідного пакета документів)

7.1. Після вчинення дій, передбачених розділом 6 цього Регламенту, адміністратор/працівник ЦНАП зобов’язаний невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня з урахуванням графіка роботи СНАП, надіслати (передати) вхідний пакет документів СНАП, до компетенції якого належить питання прийняття рішення у справі, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу, дати та найменування суб’єкта надання адміністративної послуги, до якого її надіслано, та проставленням печатки (штампа) адміністратора, що передав відповідні документи.

7.2. Передача справ у паперовій формі від ЦНАП (ВРМ) до СНАП здійснюється в порядку, визначеному сільською радою, але не менше ніж один раз протягом робочого дня, шляхом отримання справ представником СНАП або їх доставки працівником ЦНАП, надсилання відсканованих документів з використанням засобів телекомунікаційного зв’язку або в інший спосіб.

7.3. Після отримання справи СНАП зобов’язаний внести запис про її отримання із зазначенням дати та часу, прізвища, імені, по батькові відповідальної посадової особи до листа про проходження справи.

7.4. Контроль за дотриманням СНАП строків розгляду справ та прийняття рішень здійснюється адміністраторами/працівниками ЦНАП відповідно до розподілу обов’язків за рішенням керівника ЦНАП.

7.5. СНАП зобов’язаний:

своєчасно інформувати ЦНАП про перешкоди у дотриманні строку розгляду справи та прийнятті рішення, інші проблеми, що виникають під час розгляду справи;

надавати інформацію на усний або письмовий запит (у тому числі шляхом надсилання на адресу електронної пошти) адміністратора ЦНАП про хід розгляду справи.

7.6. Відмова у наданні адміністративної послуги оформлюється суб’єктом надання адміністративної послуги письмово із зазначенням причини відмови з посиланням на норми чинного законодавства.

7.7. У разі виявлення факту порушення вимог законодавства щодо розгляду справи (строків надання адміністративної послуги тощо) адміністратор ЦНАП невідкладно інформує про це керівника ЦНАП.

8. Передача вихідного пакета документів суб’єктові звернення

 

8.1. СНАП невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після оформлення результату надання адміністративної послуги, формує вихідний пакет документів та передає його до ЦНАП, про що зазначається в листі про проходження справи.

8.2. Адміністратор/працівник ЦНАП невідкладно у день надходження вихідного пакета документів повідомляє про результат надання адміністративної послуги суб’єктові звернення у спосіб, зазначений в описі вхідного пакета документів, здійснює реєстрацію вихідного пакета документів шляхом внесення відповідних відомостей до листа про проходження справи, а також до відповідного реєстру в паперовій та/або електронній формі.

8.3. Вихідний пакет документів передається суб’єктові звернення особисто під підпис (у тому числі його представникові (законному представникові) у разі пред’явлення документа, що посвідчує особу та/або засвідчує його повноваження, або у випадках, передбачених законодавством, передається в інший прийнятний для суб’єкта звернення спосіб.

Інформація про дату отримання вихідного пакета документів суб’єктом звернення зазначається в описі вхідного пакета документів або в іншому документі, визначеному сільською радою, і зберігається в матеріалах справи.

8.4. У разі незазначення суб’єктом звернення зручного для нього способу отримання вихідного пакета документів або його неотримання в ЦНАП протягом двох місяців відповідні документи надсилаються суб’єктові звернення засобами поштового зв’язку. У разі відсутності відомостей про місце проживання (місцезнаходження) суб’єкта звернення та іншої контактної інформації вихідний пакет документів зберігається протягом тримісячного строку в ЦНАП, а потім передається для архівного зберігання.

8.5. У разі коли адміністративна послуга надається невідкладно, адміністратор ЦНАП реєструє інформацію про результат розгляду справи в журналі (у паперовій та/або електронній формі), негайно формує вихідний пакет документів та передає його суб’єктові звернення.

8.6. Відповідальність за несвоєчасне та неналежне надання адміністративних послуг несуть суб’єкти надання таких послуг та в межах повноважень адміністратори і керівник ЦНАП.

8.7. Інформація про кожну надану адміністративну послугу та справу в паперовій (копія документів) та/або електронній (скановані копії документів) формі (заява суб’єкта звернення та інші документи, визначені сільською радою) за рішенням сільської ради, може зберігатися в приміщенні ЦНАП, приміщенні, де розміщено віддалене робоче місце адміністратора.

У разі надання адміністративної послуги за допомогою державних реєстрів інформація про послугу зберігається у відповідному реєстрі.

Інформація про адміністративні послуги, надані адміністратором, що працює на віддаленому робочому місці, подається ЦНАП для узагальнення визначеному порядку.

Усі матеріали справи зберігаються у СНАП.

8.8. Суб’єкт звернення може відкликати свою заяву про надання адміністративної послуги до моменту прийняття рішення у справі, крім випадків, визначених законодавством.

Адміністратор/працівник Центру невідкладно у день надходження заяви здійснює її реєстрацію, про що робиться відмітка в листі про проходження справи із зазначенням часу та дати отримання заяви про відкликання, та невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня, передає суб’єкту надання адміністративної послуги, якому передано вхідний пакет документів щодо даної справи.

Суб’єкт надання адміністративної послуги невідкладно, але не пізніше наступного робочого дня після отримання заяви про відкликання, повертає оригінали документів, подані для надання адміністративної послуги, до центру, про що зазначається в листі про проходження справи та в акті приймання-передачі (у разі його оформлення).

Адміністратор/працівник Центру невідкладно у день надходження оригіналів документів від суб’єкта надання адміністративної послуги повідомляє про це суб’єкту звернення.

9. Особливості діяльності адміністратора ЦНАП, що працює на віддаленому робочому місці

9.1. Рішення про утворення та розміщення віддаленого робочого місця адміністратора приймається сільською радою відповідно до вимог, зазначених у пунктах 2.1. і 2.3. цього Регламенту, та з урахуванням потреб суб’єктів звернення, кількості населення, що буде ними обслуговуватися, та обсягу послуг, що надаватимуться.

ВРМ розміщується на першому або другому поверсі будівлі за умови створення належних умов для безперешкодного доступу для осіб з інвалідністю та інших маломобільних груп населення до такої будівлі.

ВРМ може бути пересувним, що передбачає наявність відповідного комплекту технічних засобів (комп’ютерної техніки та оргтехніки), оснащених відповідним програмним забезпеченням та вільним доступом до Інтернету.

Робота пересувного ВРМ забезпечується шляхом проведення виїзних прийомів адміністратора/працівника за місцем проживання/перебування (місцезнаходженням) суб’єкта звернення або за іншою адресою, зазначеною ним, у межах об’єднаної територіальної громади. Перелік категорій суб’єктів звернення, яким можуть надаватися адміністративні послуги за допомогою пересувного ВРМ, та порядок роботи адміністратора пересувного ВРМ визначається сільською радою.

До обов’язкової категорії суб’єктів звернення, яким адміністративні послуги надаються за допомогою пересувного ВРМ, належать особи з інвалідністю I групи та інші особи, які, за висновком лікарсько-консультативної комісії, не здатні до самообслуговування і потребують постійної сторонньої допомоги.

9.2. У приміщенні ВРМ забезпечується розміщення актуальної, вичерпної інформації, необхідної для одержання адміністративних послуг, з дотриманням вимог, встановлених цим Регламентом.

9.3. Приміщення ВРМ (крім пересувного ВРМ), облаштовуються місцями для очікування суб’єктами звернень.

9.4. Адміністратор, що працює на ВРМ, може обслуговувати населення одного або декількох старостинських округів.

9.5. За рішенням сільської ради окремі функції адміністратора, пов’язані з отриманням заяви та вхідного пакета документів, видачею результатів надання адміністративних послуг або наданням адміністративних послуг, можуть здійснюватися старостою.

 

 

 

Секретар сільської ради                                      Людмила ОГНИСТА

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 1
до Регламенту центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради

 

ЗРАЗОК ТА ОПИС
позначення “Центр Дії”

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n457.gif

1. Позначення “Центр Дії” має форму прямокутника та складається з логотипу “Дія” та дескриптора “Центр”.

2. Логотип “Дія” складається із шрифтового напису “Дія”, розміщеного в центрі квадрата з округлими згладженими кутами. Для логотипа використовується шрифтова гарнітура “e-Ukraine” та суцільна заливка чорного кольору, що має таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n460-1.gif

HEX - #000000; CMYK - 0 %, 0 %, 0 %, 100 %.

3. Логотип “Дія” не може бути меншим від дескриптора “Центр”, розміщеного поряд. Відстань між ними повинна бути рівною ширині символу “і”.

4. Дескриптор “Центр” виконується літерами чорного кольору шрифтовою гарнітурою “e-Ukraine”.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 2
до Регламенту центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради

 

ЗРАЗКИ ТА ОПИС
навігаційних табличок

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-2.gif
Зразок 1

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-3.gif
Зразок 2

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-4.gif
Зразок 3

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-5.gif
Зразок 4

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-6.gif
Зразок 5

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-7.gif
Зразок 6

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n465-8.gif
Зразок 7

 

1. Навігаційні таблички, що розміщуються в центрах надання адміністративних послуг, мають форму прямокутника розміром 250 х 400 міліметрів (зразки 1, 2, 5-7).

Навігаційні таблички, що містять напис та вказівник руху, мають форму прямокутника розміром 250 х 600 міліметрів (зразки 3 і 4).

2. Написи виконуються літерами чорного кольору, шрифтовою гарнітурою “e-Ukraine”, висотою не менше 1/3 висоти таблички.

3. У центрі навігаційних табличок (зразки 1-4) розміщуються написи “Прийом документів”, “Видача документів”, “Вхід”, “Вихід”, “Електронна черга”, “Простір для очікування та відпочинку”, “Ігровий простір”, “Місце для самообслуговування”, “Адміністратор”, “Державний реєстратор”, “Робоче місце № __”, “Службове приміщення”, “1 поверх”, “Охорона”, “Ліфт”, “Сходи”, “Конференц-зал”, “Вхід заборонено”, “Кнопка виклику адміністратора”, “Ведеться відеоспостереження”, “Ведеться аудіоспостереження”, “Wi-Fi”, “Архів”, “Комунальні послуги”, “Дія.Бізнес”, “Безоплатна правова допомога”, “Банківські послуги”, “Прийом громадян головою територіальної громади”, “Пошта”, “Кав’ярня”, “Коворкінг-зона”, “Страхова компанія”, “Нотаріус”.

Навігаційні таблички, що позначують розміщення інформаційного підрозділу та вбиральні, виготовляються згідно із зразками 5 і 6.

4. Поряд з навігаційною табличкою “Місце для самообслуговування” може розміщуватися табличка згідно із зразком 7, яка має форму прямокутника розміром 250 х 400 міліметрів.

Напис виконується літерами чорного кольору, шрифтовою гарнітурою “e-Ukraine”.

Висота верхнього ряду літер напису становить не менше 1/3 висоти таблички.

Висота нижнього ряду літер напису становить не менше 1/4 висоти таблички.

У центрі таблички з вирівнюванням за лівим полем відповідно до зразка 7 розміщується напис:

“Скористайтеся порталом Дія

Зручно. Непомітно. Людяно”.

5. У разі потреби для орієнтування в центрі надання адміністративних послуг можуть використовуватися інші навігаційні таблички, які виготовляються з дотриманням вимог щодо кольору, шрифту та розміру.

6. Таблички, що вказують напрямок руху, застосовуються у разі потреби додатково до навігаційних табличок.

7. Градієнт кольору для відтворення фону, на якому розміщуються написи, має таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n481-9.gif

HEX - #007EFF; CMYK - 100 %, 51 %, 0 %, 1 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n481-10.gif

HEX - #89DB33; CMYK - 37 %, 0 %, 77 %, 14 %.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 3
до Регламенту центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради

 

 

ЗРАЗОК ТА ОПИС
табличок для позначення робочих місць адміністраторів

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n484-11.gif

1. Таблички для позначення робочих місць адміністраторів центрів надання адміністративних послуг можуть розміщуватися на робочих місцях (столах) адміністраторів у разі відсутності електронного табло та мають форму квадрата розміром 210 х 210 міліметрів.

2. Написи виконуються цифрами чорного кольору, шрифтовою гарнітурою “e-Ukraine”. Висота всіх літер напису становить не менше 60 відсотків розміру таблички.

3. Градієнт кольору для відтворення фону, на якому розміщується напис, має таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n488-12.gif

HEX - #04C65D; CMYK - 72 %, 0 %, 80 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n488-13.gif

HEX - #AA2B8E; CMYK - 41 %, 92 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n488-14.gif

HEX - #007EFF; CMYK - 80 %, 51 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n488-15.gif

HEX - #FF831A; CMYK - 0 %, 58 %, 90 %, 0 %.

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 4
до Регламенту центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради

 

ЗРАЗОК ТА ОПИС
піктограм

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n491-16.gif

1. Піктограми виготовлені з полівінілхлоридового коробу завтовшки 50 міліметрів, мають форму квадрата розміром 650 х 650 міліметрів та радіусом заокруглення 150 міліметрів. Піктограми розміщуються одна від одної на відстані 150 міліметрів. Короб та слова виклеєні плівкою Oracal 641.

2. Рекомендований колір фону, на якому розміщуються піктограми, має таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n494-17.gif

HEX - #45494E; СMYK - 30 %, 20 %, 0 %, 80 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n494-18.gif

HEX - #5d6970; СMYK - 17 %, 6 %, 0 %, 56 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n494-19.gif

HEX - #3f3a3a; СMYK - 0 %, 8 %, 8 %, 75 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n494-20.gif

HEX - #0f4336; СMYK - 78 %, 0 %, 19 %, 74 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n494-21.gif

HEX - #1f4764; СMYK - 69 %, 29 %, 0 %, 61 %.

Монтаж на стіну здійснюється за допомогою двостороннього скотчу.

3. Написи виконуються літерами чорного кольору, шрифтовою гарнітурою “e-Ukraine”, висотою не менше 50 міліметрів.

4. У центрі піктограм розміщуються 12 написів з використанням відповідного кольору фону “Зручно”, “Швидко”, “Сучасно”, “Безбар’єрно”, “Просто”, “Людяно”, “Надійно”, “Досконало”, “Доступно”, “Прозоро”, “Дієво”, “Привітно”.

5. Кольори для відтворення фону, на якому розміщуються написи, мають таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-22.gif

HEX - #42B549; СMYK - 79 %, 0 %, 99 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-23.gif

HEX - #524A9D; СMYK - 80 %, 78 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-24.gif

HEX - #FFFFFF; СMYK - 0 %, 0 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-25.gif

HEX - #F26F21; СMYK - 0 %, 70 %, 100 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-26.gif

HEX - #30A2DB; СMYK - 78 %, 14 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-27.gif

HEX - #ED3224; СMYK - 0 %, 95 %, 90 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-28.gif

HEX - #FBED23; СMYK - 8 %, 0 %, 100 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-29.gif

HEX - #EC1475; СMYK - 0 %, 100 %, 10 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n499-30.gif

HEX відсотків #EC1B34; СMYK - 0 %, 100 %, 74 %, 0 %.


 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

Додаток 5
до Регламенту центру надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради

 

 

ЗРАЗОК ТА ОПИС
кольорів, які використовуються для оздоблення стін

1.Кольори для відтворення фону стін мають таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-31.gif

HEX - #FFFFFF; СMYK - 0 %, 0 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-32.gif

HEX - #45494E; СMYK - 30 %, 20 %, 0 %, 80 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-33.gif

HEX - #9ea0a1; СMYK - 2 %, 1 %, 0 %, 37 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-34.gif

HEX - #cfd0cf; СMYK - 0 %, 0 %, 0 %, 18 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-35.gif

HEX - #cfd3cd; СMYK - 2 %, 0 %, 3 %, 17 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-36.gif

HEX - #eadebd; СMYK - 0 %, 5 %, 19 %, 8 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n503-37.gif

HEX - #efebdc; СMYK - 0 %, 2 %, 8 %, 6 %.

2. Контрастні кольори для відтворення фону стін мають таке значення:

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-38.gif

HEX - #703731; СMYK - 0 %, 51 %, 56 %, 56 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-39.gif

HEX - #3481b8; СMYK - 72 %, 30 %, 0 %, 28 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-40.gif

HEX - #468641; СMYK - 48 %, 0 %, 51 %, 47 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-41.gif

HEX - #faab21; СMYK - 0 %, 32 %, 87 %, 2 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-42.gif

HEX - #154889; СMYK - 85 %, 47 %, 0 %, 46 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-43.gif

HEX - #e75b12; СMYK - 0 %, 61 %, 92 %, 9 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-44.gif

HEX - #d14152; СMYK - 0 %, 69 %, 61 %, 18 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-45.gif

HEX - #EEc900; СMYK - 0 %, 16 %, 100 %, 7 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-46.gif

HEX - #73AАE1; СMYK - 49 %, 14 %, 0 %, 0 %;

https://zakon.rada.gov.ua/laws/file/imgs/92/p405690n505-47.gif

HEX - #B89086; СMYK - 0 %, 22 %, 27 %, 28 %.

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Створення нового проекту

Ви можете вказати варіанти відповідей для голосування, якщо це потрібно.

Додати файл
Додати файл
Додати файл
Додати файл
Увага! З метою недопущення маніпуляцій суспільною думкою редагування ТА ВИДАЛЕННЯ даного проекту після його збереження буде не можливим! Уважно ще раз перевірте текст на предмет помилок та змісту.

Авторизація в системі електронних петицій

Авторизація

УВАГА!

Шановні користувачі нашого сайту. В процесі авторизації будуть використані і опубліковані Ваші:

Прізвище, ім'я та по батькові, Email, а також регіон прописки.

Решта персональних даних не будуть зберігатися і не можуть бути використані без Вашого відома.

Погоджуюсь на передачу персональних даних