Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

ЯК ДОПОМОГТИ ЛІТНІМ ЛЮДЯМ ВИРІШИТИ КОМУНАЛЬНІ ПИТАННЯ ПІД ЧАС КАРАНТИНУ: ПОРАДИ ВІД КИЇВОБЛЕНЕРГО

Дата: 31.03.2020 13:21
Кількість переглядів: 509

Фото без опису
Київська область, 30 березня 2020

 

Київобленерго піклується про безпеку та комфорт своїх клієнтів під час карантину. Та радить пояснити рідним та знайомим старшого віку, як вирішувати питання з розподілу електричної енергії та передавати покази лічильника дистанційно:

1) Повідомте рідним та знайомим старшого віку телефони компаній з комунальних послуг.

Телефони кол-центру Київобленерго: мобільний +38 (067) 495-70-40та стаціонарний (044) 459-07-40. Фахівці проконсультують з будь-яких питань щодо якості напруги та роботи електролічильників. Передати покази також можна у автоматичному режимі – - залишивши голосове повідомлення. Щоб залишити голосове повідомлення, необхідно зателефонувавши до кол-центру обрати меню самообслуговування натиснувши «1» - «Меню самообслуговування», далі «4» - «Прийом пропозицій» та «1» - «Залишити усне повідомлення». Залишаючи повідомлення, потрібно чітко зазначати адресу або особовий рахунок, контактний номер телефону та суть вашого звернення.

2) Підключіть до своєї Особистої сторінки побутового споживача декілька особових рахунків – це дозволить вирішувати питання не лише за себе, а й за своїх близьких.

3) Використовуйте інші зручні дистанційні канали, за якими можна передати покази лічильників ваших літніх родичів та сусідів:

- через Viber чи Telegram

- відправивши SMS на номер (067)2397238

- електронною поштою KOE-ORDER@koe.vsei.ua

 

4) Потурбуйтеся про передачу показів їх лічильників до 3 числа кожного місяця. Це дозволить постачальнику електроенергії коректно розрахувати щомісячні рахунки за світло вашим близьким.

5) Якщо у вас є ноутбук чи смартфон, яким ви не користуєтесь, можливо, вони будуть у нагоді вашим батькам, літнім сусідам чи знайомим, щоб спілкуватися через інтернет та вирішувати усі комунальні питання онлайн. Поділіться з ними!

«Дистанційні сервіси, які сьогодні пропонує компанія клієнтам, дозволять швидко та зручно, уникаючи скупчення людей, передати покази лічильника. Ми просимо своїх клієнтів допомогти старшим родичам та сусідам у переході на дистанційні канали зв’язку. Адже, сьогодні як ніколи важливо подбати про літніх людей», - зазначив генеральний директор Київобленерго Віталій Шайда.
 

ДТЕК і Київобленерго як частина ДТЕК діє в інтересах України. Піклуючись про здоров'я своїх клієнтів і співробітників створює зручні і безпечні умови їх взаємодії. Як під час карантину передавати покази лічильників юридичним особам – можна побачити за посиланням. На сайті Київобленерго ви також знайдете відповіді на найбільш поширені питання щодо роботи компанії в умовах карантину та її дистанційних сервісів.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь