A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Медвинська громада
с.Медвин Київська область Білоцерківський район

Очільник Медвинської громади Ігнатій Сергієнко: Найтяжчі часи дають найбільші можливості

Дата: 20.04.2021 10:35
Кількість переглядів: 750

Про дивовижне місце сили – гору Тотоху,  проблеми та перспективи розвитку туризму  у Медвинській ОТГ  "Моя Київщина" поспілкувалася з  нещодавно обраним сільським головою у Медвинській територіальній громаді та членом ради Спілки підприємців малих, середніх і приватизованих підприємств України Ігнатієм Сергієнком

- Пане Ігнатію,  зрозуміло, що  нині турбот у нового голови та депутатського корпусу більш, ніж достатньо. Та все ж, сьогодні мова піде про славнозвісну гору Тотоху – візитівку Медвина та Богуславщини. Що цікавого можете розповісти?
- Якщо говорити про Тотоху з природо-наукової точки зору, то це древні земляні насипи штучного походження за 1 км на південь від села, поблизу від яких знаходились трипільські і скіфські поселення. Але в людській природі є один, не менш важливий фактор, який ми не можемо відкинути, це людська душа, що завжди прагнула пізнання себе в цьому світі, пошуку гармонії та натхнення. Ви скажете, яку роль займає тут Медвинська Тотоха? Тотоха і подібні місця в світі (Тибет, Алтай, Байкал, Холодний Яр)  і є такими центрами сили, яка допомогає зробити такий пошук і отримати гармонію душі з Всесвітом. В часовому відрізку гору можна віднести до 7 сторіччя нашої ери. А за кілька кілометрів звідси знаходиться ще не досліджене Журженіцьке городище і, можливо, саме на Тотосі знаходився його храмовий комплекс. Цю сильну енергетику відчуваєш ще до того, як побачиш гору. Отже, Тотоха  справжній скарб, магічний, цілющий та особливий. Кожен сам переконаєтеся в цьому, відчує себе справді щасливою людиною, яка перебуває в гармонії з природою, бо це місце, де знаходиш щось своє, але завжди незабутнє, чарівне, скільки б разів ти там не був.

- Які кроки зроблено в ОТГ для подальшої популяризації такого відомого місця?
- Такі кроки робляться кожний день. В першу чергу самими відвідувачами гори Тотохи, які приїздять як в будні, так і в вихідні дні. Найкраща реклама – це власний досвід. Звичайно, він може відрізнятись, бо кожна людина являє собою унікальну особистість, але, безперечно, по зростанню кількості відвідувачів очевидно, що популярність відвідування Тотохи збільшується з ріку в рік. Є така думка, що Тотоха додаткової реклами не потребує і "все йде своєю чергою", але плануємо зробити зручний сайт і, можливо, додаток в телефон, впорядкувати територію навколо Тотохи і додати зручні сервіси для відвідувачів. А для зручного і оперативного вирішення питань розвитку туризму в громаді було створено раду з питань розвитку туристичної діяльності, в яку увійшли діяльні, ідейні та креативні люди, в тому числі і власники туристичних садиб громади.

- Які туристичні маршрути діють наразі?

- Вони ще будуть узгоджені і буде сформовано карту піших походів, веломаршрутів. Але вже зараз діють найбільш популярні екскурсійні об'єкти в громаді. Це, звісно, Гора Тотоха, Миколіївський 600-річний дуб, страусина ферма в с.Софійка та кінні прогулянки в с. Гута. Маємо в своєму розпорядженні і екосадиби, де зупиняються туристи. А які красиві в нас водойми, ліси, де є великі галявини з можливістю облаштування палаткового табору за власним бажанням. В громаді дуже багато перспективних «перлин» для туризму.
- Поділіться  планами на майбутнє. Чи розраховуєте мати додатковий дохід саме від туризму, та повязаними з ним  сферами діяльності, як от : ресторанним, готельним, транспортним бізнесом, випуском сувенірної продукції?
- Амбіції на майбутнє значні і певною мірою визначальні. У нас сформувалася чудова команда однодумців, талановитих людей, яка має на меті реальними кроками популяризувати зелений туризм нашого краю. Всі необхідні природні ресурси ми маємо. Першочергові завдання: подальше облаштування, окультурення даних ексурсійних об'єктів, розширення інфраструктури та систематизація усіх об'єктів на зручному інтернет ресурсі, співпраця  з власниками екожитла, що надають послуги проживання, харчування, дозвілля, формування та брендинг власних продуктів, які є унікальними для нашого краю, відродження стародавніх рецептів та проведення фестивалів.

Так склалося, що туризм в Україні розвинений більшою мірою в міжнародній площині і ми займаємо 7-ме місце серед закордонних відвідувачів, а ось внутрішній туризм пребуває на порозі до 30 відсотків. Та як відомо, найтяжчі часи – дають найбільші можливості! На тлі карантинних обмежень у світі українці подорожують своєю країною значно більше, ніж минулі роки, тому підйом внутрішнього туризму, а  звідси й додаткові надходження до бюджету, однозначно має бути тим шансом, який ми не  маємо права втратити.

 

"Моя Київщина"


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь