Реєстрація місця проживання/перебування особи
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1) заява про реєстрацію місця проживання;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 14-річного віку); посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідка особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист);
2-1) для громадян, які мають паспорт у вигляді ID-картки додатково подається довідка про реєстрацію/зняття з реєстрації місця проживання;
3) квитанцію про сплату адміністративного збору;
4) документи, що підтверджують:
право на проживання в житлі. У разі відсутності документів реєстрація місця проживання особи здійснюється за згодою власника/співвласників житла, наймача та членів його сім’ї;
право на перебування або взяття на облік у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту особи;
проходження служби у військовій частині, адреса якої зазначається під час реєстрації;
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
6) заяву про зняття з реєстрації місця проживання особи (у разі здійснення реєстрації місця проживання одночасно із зняттям з реєстрації попереднього місця проживання).
У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
документ, що посвідчує особу представника;
документ, що підтверджує повноваження особи як представника
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі.
У паперовій формі документи подаються особисто заявником, законним представником, через представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Платно.
Адміністративний збір: 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 1600 грн (13,60 грн).
У разі звернення особи з порушенням встановленого Законом України «Про свободу пересування та вільний вибір місця проживання в Україні» строку – 40,80 грн.
Отримувач: Медвинська сільська рада, Білоцерківського району, Київської області.
код ЄДРПОУ: 37955989
Рахунок: 598999980334179879000010732
Банк: Казначейство України
МФО: 899998
Призначення платежу:
Плата за надання послуги за реєстрацію місця проживання/перебування фізичної особи.
Строк надання адміністративної послуги
Реєстрація місця проживання/перебування фізичної особи здійснюється у день звернення
ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА