Зняття з реєстрації місця проживання
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1) заява про зняття з реєстрації місця проживання;
2) документ, до якого вносяться відомості про місце проживання (паспорт громадянина України або свідоцтво про народження (для громадян України, що не досягли 14-річного віку); посвідка на постійне проживання, посвідка на тимчасове проживання, посвідчення біженця, посвідка особи, яка потребує додаткового захисту, посвідчення особи, якій надано тимчасовий захист);
2-1) для громадян, які мають паспорт у вигляді ID-картки додатково подається довідка про реєстрацію місця проживання;
3) квитанцію про сплату адміністративного збору;
4) документи, що можуть бути підставою для зняття з реєстрації місця проживання:
судове рішення, яке набрало законної сили, про позбавлення права власності на житлове приміщення або права користування житловим приміщенням, про виселення, про визнання особи безвісно відсутньою або оголошення її померлою;
свідоцтво про смерть.
5) військовий квиток або посвідчення про приписку (для громадян, які підлягають взяттю на військовий облік або перебувають на військовому обліку);
Документи, які свідчать про припинення:
- підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту (письмове повідомлення соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту);
- підстав на право користування житловим приміщенням (закінчення строку дії договору оренди, найму, піднайму житлового приміщення, строку навчання в навчальному закладі (у разі реєстрації місця проживання в гуртожитку навчального закладу на час навчання ), відчуження житла та інших визначених законодавством документів).
Зняття з реєстрації місця проживання у зв’язку з припиненням підстав для проживання бездомної особи у спеціалізованій соціальній установі, закладі соціального обслуговування та соціального захисту та припиненням підстав на право користування житловим приміщенням здійснюється за клопотанням уповноваженої особи закладу/установи або за заявою/наймача житла або їх представників.
Зняття з реєстрації місця проживання дітей-сиріт та дітей, позбавлених батьківського піклування, осіб, стосовно яких встановлено опіку та піклування, здійснюється за погодженням з органами опіки та піклування.
У разі подання заяви представником особи, крім зазначених документів, додатково подаються:
документ, що посвідчує особу представника;
документ, що підтверджує повноваження особи як представника
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі.
У паперовій формі документи подаються особисто заявником, законним представником, через представника спеціалізованої соціальної установи, закладу соціального обслуговування та соціального захисту, посадової особи виконавців послуг з управління (утримання) багатоквартирного будинку (гуртожитку), об’єднання співвласників багатоквартирного будинку, житлово-будівельного кооперативу, управителя багатоквартирного будинку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Платно.
Адміністративний збір: 0,0085 розміру мінімальної заробітної плати з її розрахунку у розмірі 1600 грн. (13,60 грн).
Реквізити рахунку для сплати адміністративного збору:
Отримувач: Медвинська сільська рада, Білоцерківського району, Київської області.
код ЄДРПОУ: 37955989
Рахунок: 598999980334179879000010732
Банк: Казначейство України
МФО: 899998
Призначення платежу:
Зняття з реєстрації місця проживання особи.
Строк надання адміністративної послуги
Зняття з реєстрації місця проживання фізичної особи здійснюється у день звернення