Адміністративної послуги з державної реєстрації смерті
Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. Документ про смерть (встановленої форми), виданий закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою; або рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
2. Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) – особи, що звернулася за державною реєстрацією смерті (у т.ч. родичі померлого).
У разі наявності також здаються:
- Паспорт громадянина України померлого, пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого.
*Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті чи виявлення трупа, а в разі неможливості одержання лікарського свідоцтва про смерть, фельдшерської довідки про смерть - не пізніше п'яти днів.
**Державна реєстрація смерті за заявою, поданою до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, або за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто.
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Невідкладно в день звернення