Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia Герб України
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Адміністративної послуги з державної реєстрації смерті

Дата: 20.04.2021 11:34
Кількість переглядів: 432

 

Перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги    
1.    Документ про смерть (встановленої форми), виданий  закладом охорони здоров’я або судово – медичною установою; або  рішення суду про встановлення факту смерті особи в певний час чи про оголошення її померлою;
2.    Паспорт громадянина України (паспортний документ іноземця або особи без громадянства) – особи, що звернулася за державною реєстрацією смерті (у т.ч. родичі померлого). 
У разі наявності також здаються:
- Паспорт громадянина України померлого, пільгові посвідчення, військово-облікові документи померлого. 

*Заява про державну реєстрацію смерті подається не пізніше трьох днів з дня настання смерті чи виявлення трупа, а в разі неможливості одержання лікарського свідоцтва про смерть, фельдшерської довідки про смерть - не пізніше п'яти днів.
**Державна реєстрація смерті за заявою, поданою до закінчення одного року з дня настання смерті, проводиться за останнім місцем проживання померлого, або за місцем настання смерті чи виявлення трупа або за місцем поховання.

Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги    
1. У паперовій формі документи подаються заявником особисто. 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги    
Безоплатно

Строк надання адміністративної послуги    
Невідкладно в день звернення

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь