Адміністративної послуги взяття на облік безхазяйного нерухомого майна
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 1.Заява про взяття на облік безхазяйного нерухомого майна (державний реєстратор, уповноважена особа за допомогою програмних засобів ведення Державного реєстру речових прав на нерухоме майно формує та роздруковує заяву, на якій заявник (за умови відсутності зауважень до відомостей, зазначених у ній) проставляє власний підпис);
2. Документ, що посвідчує особу заявника (пред’являється для встановлення особи заявника);
3. Реєстраційний номер облікової картки платника податків (ідентифікаційний код) заявника (крім випадків, коли фізична особа через свої релігійні або інші переконання відмовляється від прийняття реєстраційного номера облікової картки платника податку, офіційно повідомила про це відповідні органи державної влади та має відмітку в паспорті громадянина України);
4. Документ, що підтверджує повноваження (довіреність);
5. Документ, що посвідчує посадову особу (службове посвідчення).
6. Документи, що свідчать про визначення нерухомого майна як безхазяйного (рішення органу місцевого самоврядування, технічний паспорт, відмова власника від права власності на майно).
Спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
Документи подаються уповноваженою особою органу місцевого самоврядування або уповноваженою ним особою у паперовій формі
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Адміністративна послуга надається безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
Надається у строк, що не перевищує 12 годин, крім вихідних та святкових днів з моменту прийняття відповідної заяви