Надання у постійне користування земельних ділянок із земель комунальної власності
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. Заява (клопотання).
2. Проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (у разі формування нової земельної ділянки) (оригінал) або Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) (у разі, якщо земельна ділянка сформована) (оригінал);
3. Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (оригінал);
4. Витяг з технічної документації про нормативну грошову оцінку земельної ділянки (у разі надання в оренду);
5. Паспорт громадянина України;
6. Карта платника податків (ідентифікаційний номер).
Якщо документи подаються уповноваженою особою, додатково:
1. Довіреність;
2. Паспорт громадянина України (уповноваженої особи).
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів