A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Медвинська громада
с.Медвин Київська область Білоцерківський район

Передача у власність земельної ділянки, що перебуває у комунальній власності

Дата: 21.04.2021 21:01
Кількість переглядів: 31

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги 
1.    Заява;
2.    Паспорт громадянина України; 
3.    Картка платника податків (ідентифікаційний код);
4.    Технічна документація із землеустрою щодо встановлення (відновлення) меж земельної ділянки в натурі (на місцевості) або проект землеустрою щодо відведення земельної ділянки (з проставленою Державним кадастровим реєстратором позначкою про проведення  перевірки електронного документа та внесення відомостей до Державного земельного кадастру);
5.    Витяг з Державного земельного кадастру про земельну ділянку (оригінал).

Якщо документи подаються уповноваженою особою, додатково:
1.    Довіреність;  
2.Паспорт громадянина України (уповноваженої особи).

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги    
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги    
Безоплатно 

Строк надання адміністративної послуги    
30 календарних днів

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА 

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь