Виготовлення архівних копій документів та витягів з них (за переліком)
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1 Заява;
2 копія трудової книжки (щодо документів, які стосуються трудової діяльності особи).
3 копії документів, що підтверджують право на власність (договір купівлі-продажу, заповіт, свідоцтво про прийняття спадщини, акт власності, документ дарування) – щодо документів, які стосуються прав власності.
4 довіреність оформлену належним чином (для уповноваженого представника).
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів з дня реєстрації заяви