A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Медвинська громада
с.Медвин Київська область Білоцерківський район

Виготовлення архівних копій документів та витягів з них (за переліком)

Дата: 25.04.2021 09:55
Кількість переглядів: 26

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги  
1 Заява; 
2 копія трудової книжки (щодо документів, які стосуються трудової діяльності особи). 
3 копії документів, що підтверджують право на власність (договір купівлі-продажу, заповіт, свідоцтво про прийняття спадщини, акт власності, документ дарування) – щодо документів, які стосуються прав власності. 
4 довіреність оформлену належним чином (для уповноваженого представника).

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги    
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги    
Безоплатно 

Строк надання адміністративної послуги    
30 календарних днів з дня реєстрації заяви

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь