Прийняття рішення про переведення жилих будинків і жилих приміщень у нежилі
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. Заява.
2. Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його реконструкції (крім випадків, коли право власності на такий об’єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав).
3. Технічний паспорт на житловий будинок або житлове приміщення
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів з дня реєстрації заяви