A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Медвинська громада
с.Медвин Київська область Білоцерківський район

Прийняття рішення про переведення жилих будинків і жилих приміщень у нежилі

Дата: 25.04.2021 09:58
Кількість переглядів: 100

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги  
1.     Заява.
2.    Документ, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого майна до його реконструкції (крім випадків, коли право власності на такий об’єкт вже зареєстровано в Державному реєстрі прав).
3.    Технічний паспорт на житловий будинок або житлове приміщення

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги    
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги    
Безоплатно 

Строк надання адміністративної послуги    
30 календарних днів з дня реєстрації заяви

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Дякуємо!

Ваш голос було зараховано

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь