Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна
Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
1. Заява;
2. засвідчена у встановленому порядку копія документа, що засвідчує право власності (користування) земельною ділянкою;
3. засвідчений у встановленому порядку документ, що підтверджує право власності (користування) об’єктом нерухомого майна.
4. належним чином посвідчена довіреність (для уповноваженого представника), документ, що посвідчує особу представника.
Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку
Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги
Безоплатно
Строк надання адміністративної послуги
30 календарних днів з дня реєстрації заяви