A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Медвинська громада
с.Медвин Київська область Білоцерківський район

Видача довідки про адресу об’єкта нерухомого майна

Дата: 25.04.2021 10:00
Кількість переглядів: 44

 

Вичерпний перелік документів, необхідних для отримання адміністративної послуги  
1. Заява; 
2. засвідчена у встановленому порядку копія документа, що засвідчує право власності (користування) земельною ділянкою; 
3. засвідчений у встановленому порядку документ, що підтверджує право власності (користування) об’єктом нерухомого майна.
4. належним чином посвідчена довіреність (для уповноваженого представника), документ, що посвідчує особу представника.

Порядок та спосіб подання документів, необхідних для отримання адміністративної послуги    
У паперовій формі документи подаються заявником особисто або поштовим відправленням.
У випадку відправлення документів поштовим відправленням, вони мають бути та підписи на них посвідчені у встановленому законом порядку 

Платність (безоплатність) надання адміністративної послуги    
Безоплатно 

Строк надання адміністративної послуги    
30 календарних днів з дня реєстрації заяви

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

 


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь