A A A K K K
для людей з обмеженими можливостями
Медвинська громада
с.Медвин Київська область Білоцерківський район

„ВИДАЧА ДОЗВОЛУ ОПІКУНУ НА ВЧИНЕННЯ ПРАВОЧИНІВ ЩОДО ВИДАННЯ ПИСЬМОВИХ ЗОБОВ’ЯЗАНЬ ВІД ІМЕНІ ПІДОПІЧНОГО”

Дата: 30.04.2021 12:04
Кількість переглядів: 16

 

Перелік необхідних документів    
Заява опікуна недієздатної особи до районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації або виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради (органу опіки та піклування) про отримання дозволу опікуну на вчинення правочинів щодо видання письмових зобов’язань від імені підопічного (далі – дозвіл);
копія рішення суду про визнання особи недієздатною / про визнання особи недієздатною та призначення їй опікуна;
копія рішення суду про призначення особи опікуном (опікунами) особи, визнаної судом недієздатною (до 22.03.2005 – рішення органу опіки та піклування); 
згода на вчинення правочину від інших опікунів (у разі наявності у недієздатної особи декількох призначених опікунів);
копія паспорта недієздатної особи;
копія паспорта опікуна недієздатної особи;
копія правовстановлюючого документа, що підтверджує право власності на майно (квартиру, будинок, земельну ділянку тощо), яке відчужується та / або придбавається;
довідка органу державної реєстрації про підтвердження права власності на майно, яке відчужується та / або придбавається;
документ про оціночну вартість майна, власником якого є недієздатна особа;
копія технічного паспорта на майно, яке відчужується та / або придбавається;
довідка про реєстрацію місця проживання недієздатної особи;
довідка про склад сім’ї недієздатної особи або зареєстрованих у житловому приміщенні / будинку осіб

Спосіб подання документів     
Заява та документи, необхідні для отримання дозволу, подаються заявником особисто або уповноваженою ним особою у паперовій формі до центру надання адміністративних послуг, районної, районної в містах Києві та Севастополі державної адміністрації, виконавчого органу сільської, селищної, міської, районної у місті (у разі її утворення) ради, або можуть бути надіслані суб’єкту надання адміністративної послуги поштою чи в електронній формі через Єдиний державний веб-портал електронних послуг (у разі технічної можливості)

Платність (безоплатність) надання     
Адміністративна послуга надається безоплатно

Строк надання     
Розгляд документів та надання дозволу проводиться протягом 30 днів з дня подання повного пакету документів (строк може бути продовжено для розгляду питання на засіданні опікунської ради при органі опіки та піклування)

 

 

ІНФОРМАЦІЙНА КАРТКА

 

 

10


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Онлайн-опитування:

Увага! З метою уникнення фальсифікацій Ви маєте підтвердити свій голос через E-Mail
Скасувати

Результати опитування

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь