Медвинська громада
с.Медвин, Білоцерківський район, Київська область
Логотип Diia
gov.ua місцеве самоврядування України
  Пошук

Актуальна інформація!!! для тих, хто планує власне будівництво та провадження підприємницької діяльності на території громади. ВІДТЕПЕР послугу з отримання містобудівної документацію можна через ЦНАП Медвинської сільської ради.

Дата: 03.06.2021 08:53
Кількість переглядів: 841

Відповідно до рішення сесії Медвинської сільської ради від 23.03.2021 р.
№139-08-VIII до Переліку адміністративних послуг, які надаються через Центр
надання адміністративних послуг Медвинської сільської ради та віддалене
робоче місце адміністратора включені послуги з оформлення містобудівної
документації, а саме:

 

1. Видача будівельного паспорта забудови земельної ділянки.
Будівельний паспорт визначає комплекс містобудівних та архітектурних
вимог до розміщення і будівництва індивідуального (садибного) житлового
будинку, садового, дачного будинку не вище двох поверхів (без урахування
мансардного поверху) з площею до 500 квадратних метрів, господарських
будівель і споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної
ділянки.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
- Заява на видачу будівельного паспорта
- Засвідчена копія документа, що засвідчує право власності або
користування земельною ділянкою, або договір суперфіцію
- Ескізні наміри забудови
- Проект будівництва (за наявності)
- Засвідчена згода співвласників земельної ділянки (житлового будинку) на
забудову
Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа, фізична особа-
підприємець.
Умови і випадки надання
Забудова ділянки на підставі будівельного паспорту можлива якщо: площа
будинку не перевищує 500 м2; кількість поверхів будинку не перевищує 2-х (не
враховуючи мансарду). Будівельний паспорт може передбачати також вимоги
до розташування та будівництва на земельній ділянці господарських будівель і
споруд, гаражів, елементів благоустрою та озеленення земельної ділянки.
Видача будівельного паспорта здійснюється уповноваженим органом
містобудування та архітектури безпосередньо, через центри надання
адміністративних послуг та/або через Єдиний державний портал електронних
послуг (за можливості). 
Будівельний паспорт видається уповноваженим органом містобудування та
архітектури на безоплатній основі протягом десяти робочих днів з дня
надходження зави та відповідного пакета документів.

До ескізних намірів забудови, які додаються до заяви, відносяться місце
розташування будівель та споруд на земельній ділянці, відстані до меж сусідніх
земельних ділянок та розташованих на них об’єктів, інженерних мереж і
споруд, фасади та плани поверхів об’єктів із зазначенням габаритних розмірів,
перелік систем інженерного забезпечення, у тому числі автономного, що
плануються до застосування, тощо.
Будівельний паспорт складається з текстових та графічних матеріалів до
яких входять: пакет документів, наданий замовником; схема забудови
земельної ділянки; пам’ятка замовнику будівництва.
Строк та вартість надання послуги: послуга надається безкоштовно,
строк надання: 10 днів (робочі).

 

2. Надання містобудівних умов та обмежень забудови земельної ділянки
Містобудівні умови та обмеження забудови земельної ділянки - документ,
що містить комплекс планувальних та архітектурних вимог до проектування і
будівництва щодо поверховості та щільності забудови земельної ділянки,
відступів будинків і споруд від червоних ліній, меж земельної ділянки, її
благоустрою та озеленення, інші вимоги до об’єктів будівництва.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
- Заява замовника (із зазначенням кадастрового номера земельної ділянки)
- Копія документа, що посвідчує право власності на об’єкт нерухомого
майна, розташований на земельній ділянці (у разі, якщо право власності на об’єкт
нерухомого майна не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно), або згода його власника, засвідчена в установленому
законодавством порядку (у разі здійснення реконструкції або реставрації)
- Копія документа, що посвідчує право власності чи користування
земельною ділянкою, або копія договору суперфіцію (у разі, якщо речове право на
земельну ділянку не зареєстровано в Державному реєстрі речових прав на
нерухоме майно)
- Викопіювання з топографо-геодезичного плану М 1:2000
- Містобудівний розрахунок, що визначає інвестиційні наміри замовника,
який складається у довільній формі
Хто може звернутися: фізична особа, юридична особа.
Умови і випадки надання:

Містобудівні умови та обмеження надаються відповідними уповноваженими
органами містобудування та архітектури на підставі містобудівної документації
на місцевому рівні на безоплатній основі за заявою замовника (із зазначенням
кадастрового номера земельної ділянки), до якої додаються необхідні
документи.
Надання містобудівних умов та обмежень або прийняття рішення про
відмову в їх наданні здійснюється відповідним уповноваженим органом
містобудування та архітектури протягом 10 робочих днів з дня реєстрації заяви,
затверджується наказом такого органу.
Відомості про надані містобудівні умови та обмеження підлягають внесенню
до реєстру містобудівних умов та обмежень, доступ користувачів до даних
якого здійснюється безоплатно через офіційний веб-сайт уповноваженого
органу містобудування та архітектури.
Містобудівні умови та обмеження є чинними до завершення будівництва
об’єкта незалежно від зміни замовника.
Строк та вартість надання послуги: послуга надається безкоштовно,
строк надання: 10 робочих днів.

 

3. Оформлення паспорта прив’язки тимчасової споруди для
провадження підприємницької діяльності

Паспорт прив'язки тимчасової споруди - комплект документів, у яких
визначено місце встановлення тимчасової споруди на топографо-геодезичній
основі М 1:500, схему благоустрою прилеглої території. Для його отримання
потрібно звернутись до суб'єкта надання адміністративної послуги з
відповідним пакетом документів.
Документи, що необхідно надати для отримання послуги:
- Заява у довільній формі
- Схема розміщення тимчасової споруди
- Ескізи фасадів тимчасової споруди у кольорі М 1:50 (для стаціонарних
тимчасових споруд)
- Технічні умови щодо інженерного забезпечення (за наявності)
Хто може звернутися: юридична особа, фізична особа-підприємець
Умови і випадки надання
Підставою для розміщення тимчасової споруди є паспорт прив'язки
тимчасової споруди. 

Замовник, який має намір встановити тимчасову споруду торговельного,
побутового, соціально-культурного чи іншого призначення для здійснення
підприємницької діяльності, звертається до відповідного виконавчого органу
сільської, селищної, міської ради або районної державної адміністрації із
відповідною заявою у довільній формі  до якої додає необхідні документи. 
Час, витрачений на підготовку та подачу до органу з питань містобудування
та архітектури схеми розміщення тимчасової споруди, ескізів фасадів
тимчасової споруди та отримання технічних умов щодо інженерного
забезпечення (за наявності), схеми благоустрою прилеглої території, не входить
в строк підготовки паспорта прив'язки тимчасової споруди. 
Для підготовки паспорта прив'язки тимчасової споруди містобудівні умови
та обмеження забудови земельної ділянки не надаються.


« повернутися

Код для вставки на сайт

Вхід для адміністратора

Авторизація в системі електронних петицій

Ще не зареєстровані? Реєстрація

Реєстрація в системі електронних петицій


Буде надіслано електронний лист із підтвердженням

Потребує підтвердження через SMS


Вже зареєстровані? Увійти

Відновлення забутого пароля

Згадали авторизаційні дані? Авторизуйтесь